וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל השיווק בסלקום: "בשביל לעשות שיווק דיגיטלי צריך בעיקר אומץ"

איילה צורף

2.11.2010 / 7:04



>> "אני ממליץ לאנשי שיווק להיזהר מנוסחאות בשיווק דיגיטלי. מה שהיה רלוונטי אתמול לא בהכרח יהיה רלוונטי מחר. אנשי שיווק אוהבים לקחת מהלכים שהצליחו במקום מסוים ולנסות ליישם אותם, אבל מהלך דיגיטל שעבד בצרפת לא בהכרח יעבוד בישראל - ומה שהיה מוצלח אתמול, לא בטוח שיצליח בעוד שבוע" - כך אמר סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, בכנס "שיווק דיגיטלי פורץ דרך" של איגוד השיווק שנערך אתמול.

לדברי כהן, "ההבדל בין הצלחה לכישלון בשיווק דיגיטלי הוא הבדל דק מאוד. מספיק שמרכיב קטן אחד שונה, ופרויקט שיווק דיגיטלי נהפך לכישלון קולוסאלי. זו הסיבה שבשביל לעשות שיווק דיגיטלי צריך בעיקר אומץ".



בשנים האחרונות ערכה סלקום שינוי בתמהיל השיווקי שלה, והחלה להקדיש נתח ניכר מתקציבי השיווק שלה ליצירת תכנים, בהם הסדרה "מגודלים", הפרויקט "קן הקוקיה", והמהלך האחרון "אהבה ראשונה". את עיקר הקידום של התכנים הללו הם עושים בעזרת שיווק דיגיטלי.



גם פרטנר החלה לייצר תכנים, וכך גם חברות שאינן מתחום הסלולר. הדוגמה הבולטת האחרונה הן דפי הזהב ותוכנית הריאליטי שהפיקה באחרונה.



"היתה לנו דילמה קשה מאוד", מספר כהן. "לא ידענו אם אנחנו מסוגלים לייצר תוכן; לא ידענו אם חברת סלולר יכולה להפוך ליצרנית של תוכן, שתתליח לייצר באזז, לייצר שיחה". ואכן, "קן הקוקיה", אחד הפרויקטים הקודמים של סלקום, נכשל ולא הצליח לייצר את הבאזז המיוחל - זאת למרות השקעה כספית וניהולית גבוהה. לעומתו, הפרויקט "אהבה ראשונה" הצליח מעל למשוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully