וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתר הסכסוך המשפחתי של אילן שילוח: האחיין משך את תביעתו נגד שילוח והודה לו על סיועו

נורית רוט

3.11.2010 / 10:09

לפני כמה חודשים העמיד שילוח הלוואה לקרוב משפחתו, לאחר שזה האחרון נקלע למשבר כלכלי וביקש את עזרתו



אחיינו של הפרסומאי אילן אילן שילוח, שהגיש השבוע לבית המשפט בקשה למתן צו מניעה זמני נגדו ונגד חברת הפרסום מקאן אריקסון, בטענה כי שילוח עשה שימוש ציני בקרבה המשפחתית בין השניים ושיעבד את ביתו בעקבות הסכם הלוואה פיקטיבי, חוזר בו מהאשמות של שילוח.







בהודעה שמפרסם היום האחיין רונן פרידמן, נכתב: "אני חוזר בי מכל האשמות השווא כלפי אילן שנאמרו בשעת כעס ומצוקה. אני מושך חזרה את התביעה שלי ואת כל ההאשמות שאמרתי כלפי אילן. אני מודה לאילן שעזר לי בשעת מצוקה והלווה לי כספים רבים".

לפי הבקשה שהגיש השבוע האחיין, ההבטחה היתה שביתו יועבר לנאמנות על שם אילן שילוח, והוא מתחייב לתמוך בחברה שבבעלות פרידמן, בשם ליתם הנדסה, כפי שעשה מאז מאי 2010. כמו כן, נטען כי פרידמן הוחתם על הסכם הלוואה פיקטיבי. ואולם, לטענת פרידמן, תוך ארבעה ימים לאחר השגת החתימה על המסמכים, בניגוד להבטחות, סגר שילוח את החברה שבבעלות אחיינו.



עו"ד דן להט, הכחיש את הטענות והסביר כי: לפני כמה חודשים העמיד שילוח הלוואה לפרידמן, קרוב משפחתו, לאחר שזה האחרון נקלע למשבר כלכלי מתמשך וביקש את עזרתו. פרידמן התגלה כאיש לא ישר, טענותיו הן שקריות וחסרות כל בסיס ובאו במטרה להתנער מהתחייבויותיו הכלכליות ולפגוע בשמו הטוב של שילוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully