וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רש"ת תטיס אנשי המבצעים שלה בתא הטייס של חברות ישראליות

זוהר בלומנקרנץ

3.11.2010 / 14:59

סידור זה נועד לשפר את רמת העבודה של אנשי חטיבת המבצעים על מנת שיוכלו לעמוד מקרוב על המתרחש בתא הטייס



ניסיון לשפר התיפקוד או מתן הטבה סמויה? רשות שדות התעופה (רש"ת) מבקשת להטיס את אנשי חטיבת המבצעים שלה לחו"ל, בתא הטייסים של חברות התעופה הישראליות, כך נודע אתמול ל-themarker.







מדובר בטיסות מיוחדות, בנוסף על הטיסות בלא תשלום להן זכאים עובדי רש"ת מהארגון, אחת לשנה. הסידור החדש נועד להלכה, כדי לשפר את רמת העבודה של אנשי חטיבת המבצעים כמו למשל פקחי הטיסה, על מנת שיוכלו לעמוד מקרוב על המתרחש בתא הטייס; למעשה, רש"ת תוכל להשתמש בו כהטבה נוספת לעובדיה.



מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה: "כחלק מאסטרטגיית רש"ת לשיפור הבטיחות וכנגזרת מהמלצת ועדת לפידות לשיפור הקשר המקצועי בין פקחי הטיסה לטייסים, קיימה רש"ת מספר מפגעים עם איגוד הטייסים. במסגרת פגישות אלה עלה הרעיון להסדיר ביקורים שוטפים של עובדי חטיבת המבצעים בתא טייס בטיסות סדירות של חברות תעופה ישראליות.



חברות התעופה הישראליות - אל על, ישראייר וארקיע, הביעו הסכמתן לתת השירות על בסיס יכולת פנויה בתא הטייס - היעדר הדרכת טייסים, היעדר מפקח רשות התעופה האזרחית (רת"א) צוות טייסים כפול וכד'. המדובר בטיסות קצרות טווח ובסבבים קצרים, הלוך וחוזר מיידית, ללא לינה בחו"ל. רש"ת סבורה, כי הדבר יביא לשיפור התקשורת וההבנה בין שני הצדדים באופן שיתרום משמעותית לעבודה המשותפת ולשיפור הבטיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully