וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצלחה לסטארט-אפ ישראלי: קוטנדו ישפר את טעינת הדפים בגוגל בעד כ-50%

גיא גרימלנד

4.11.2010 / 8:29

ארוינד ג'יין, דירקטור הנדסה בגוגל: "השיפור במהירות וביצועיות הרשת ניכר באופן מיידי"



חברת הסטארט-אפ הישראלית קוטנדו, ספקית של שירותי האצת והפצת תוכן (cdn), הודיעה היום (ה') על פריסת שירות "האצת דפים אוטומטית" (page speed automatic), שירות אופטימיזציה חדש לאתרי אינטרנט. השירטות מתבסס על טכנולוגיה שפותחה בגוגל - מנוע mod_pagespeed בפרויקט טכנולוגית קוד פתוח.



השירות החדש מבצע אופטימיזציה אוטומטית לדפי html בשלב טעינתם למערכת הפצת התוכן, וכך מספק ביצועיות רשת משופרת, האצת תכנים ליישומי אינטרנט, וגישה מהירה לתכנים. הקוד עליו מבוסס שירות מורכב משורה של חוקים המתעדכנים באופן שוטף, שמיועדים לקצר זמן טעינת דפים ולשפר את ביצועיות רשת האינטרנט.



"מהירות הנה ערך מפתח בכל מוצר אותו אנו מייצרים", מסר ארוינד ג'יין, דירקטור הנדסה בגוגל. "עבדנו יחד עם קוטנדו בכדי להתאים את mod_pagespeed למערכת היישומים של קוטנדו, והם עברו במהירות משלב הרעיון לשלב הפיתוח ולשלב המוצר, כך שהשיפור במהירות וביצועיות הרשת באתרי לקוחות החברה ניכר באופן מיידי".



שירות חדש זה, המתווסף לשירותי האצת התוכן שכבר מוצעים על ידי קוטנדו, ישפר, בין היתר, את הזמינות לדפי רשת המאוחסנים בזיכרון, יצמצם את מספר בקשות המידע והעומס על הרשת, וישפר את זמן טעינת הדפים והגישה לתכנים. שימוש בשירות 'האצת דפים אוטומטית', בשילוב רשת הפצת התכנים של החברה, יוכל לקצר את זמני טעינת תמונות ברשת בכ-20% עד 30% ואת זמני טעינת דפים בעד כ- 50%, וזאת בנוסף לאופטימיזציות רשת המסופקות כיום.



בניגוד לשירותים אחרים, המנסים לשפר את קוד אתרי האינטרנט בשלב הפיתוח או הטמעת המערכת על שרתי האינטרנט, שירות 'האצת דפים אוטומטי' של קוטנדו מבצע אופטימיזציה על קוד ה-html בזמן אמת. המערכת של קוטנדו מעבדת ומיישמת שינויים אלה במהירות כך שכל בקשה מטופלת מייד עם קבלתה. כחלק מהשירות החדש של קוטנדו, כל חוקי האצת דפים של גוגל יוטמעו אוטומטית בכדי להבטיח תוכן דפים עדכני וחווית משתמש אופטימלית.



גוגל וקוטנדו יציגו את הטכנולוגיה במשותף לראשונה ב-3 לנובמבר בתערוכת apachecon 2010 באטלנטה, בארה"ב. שירות האצת הדפים החדש המוצע על ידי קוטנדו יהווה חלק מ-cloudlet, פלטפורמת היישומים החדשה של החברה, אשר תומכת הן בקוד פתוח ובקוד קנייני.



באחרונה חתמה החברה על חוזה מול t&at בהיקף מוערך של 30-40 מיליון דולר לשלוש-ארבע שנים. בחברה מושקעות קרן סקויה ובנצ'מרק. עד כה החברה גייסה כ-22 מיליון דולר. לקוח נוסף של קוטנדו הוא פייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully