וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרחבה הכמותית בארה"ב מושכת את אירופה לעליות: לונדון עולה ב-1.3%

רונית דומקה

4.11.2010 / 10:43

מניית יוניליבר עולה ב-3.7% לאחר שענקית מוצרי הצריכה דיווחה על עליה של 19% ברווח הרבעוני



בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים חזקות, וזאת בעקבות הודעת הבנק הפדרלי בארה"ב על סבב שני של הרחבה כמותית - רכישת נכסים ב-600 מיליארד דולר, מהלך אשר נועד לעודד את הכלכלה האמריקאית. לעליות תורמים גם דו"חות כספיים טובים מהצפוי של כמה מהחברות הגדולות ביבשת. לונדון עולה ב-1.3%; פרנקפורט מוסיפה 1%; פאריס עולה ב-1.4%; מדד יורוסטוקס 600 עולה ב-1%.



אתמול הודיע הבנק הפדרלי על מהלך הרחבה כמותית, שבמסגרתו ירכוש הבנק הפדרלי אג"ח ממשלתיות ואחרות ב-600 מיליארד דולר בחודשים הבאים בהדרגה. המהלך נועד להזרים נזילות למשק האמריקאי ולעודד הצריכה הפרטית ומתן אשראי.



במגזר הפיננסים מוביל את העליות bnp פאריבה, הבנק הגדול בצרפת, אשר דיווח על זינוק של 46% ברווחיו ברבעון השלישי של 2010 ל-1.9 מיליארד יורו (2.7 מיליארד דולר), מעל תחזיות האנליסטים, על רקע עלייה חדה בהכנסותיה של חטיבת הבנקאות הקמעונית של הבנק. מניית bnp פאריבה עולה ב-3%; מניית קומרצבנק הגרמני עולה ב-1.7%; מניית ubs עולה ב-1.5%.



מניית יוניליבר עולה ב-3.7% לאחר שענקית מוצרי הצריכה דיווחה על עליה של 19% ברווחיה הרבעוניים. הרווח הנקי של יוניליבר הסתכם ברבעון השלישי ב-1.25 מיליארד יורו (1.77 מיליארד דולר), מעל לתחזיות אנליסטים, אך במכירות נרשמה עליה מתונה מהצפוי של 3.6%, בשל האטה במכירות בשווקים מתעוררים והיחלשות הביקוש באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully