וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ נתנה למייספייס אולטימטום: להשתפר תוך כמה חודשים

סוכנויות הידיעות

4.11.2010 / 10:57

הסמנכ"ל התפעולי של ניוז קורפ: על מייספייס להציג נתיב ברור לרווחיות - ברבעונים, לא בשנים



ניוז קורפ, ענקית המדיה שבשליטת המיליארדר האוסטרלי רופרט מרדוק, העניקה למייספייס אולטימטום והורתה למנהליה לשפר את ביצועי האתר או לשאת בתוצאות. הרשת החברתית רשמה הפסד של 156 מיליון דולר ברבעון שהסתיים בחודש ספטמבר.



"הבהרנו כבר שמייספייס היא בעיה עבורנו. ההפסדים הנוכחיים שלה לא מתקבלים על הדעת, או בני קיימא. הנהלת האתר הנוכחית אמנם לא יצרה את ההפסדים האלה, אך היא יודעת שעליה לטפל בהם", אמר אתמול הסמנכ"ל התפעולי של ניוז קורפ, צ'ייס קרי, במהלך שיחת ועידה עם אנליסטים לאחר פרסום תוצאותיה הרבעוניות של ניוז קורפ.



קרי הוסיף כי "הנתונים על תנועת הגולשים לא מצביעים על הכיוון הנכון" והבהיר כי ניוז קורפ דרשה מפייסבוק "נתיב ברור לרווחיות, לפי לוח זמנים שנמדד ברבעונים, לא בשנים". ניוז קורפ רכשה את מייספייס ב-2005 תמורת 580 מיליון דולר, אולם בשנים האחרונות ספגה הרשת החברתית הפסדים בעקבות הצלחתה המסחררת של המתחרה פייסבוק, שצמחה ליותר מ-500 מיליון משתמשים.



ניוז קורפ דיווחה אתמול על עלייה של 36% ברווחיה ברבעון השלישי, לעומת הרבעון המקביל ב-2009, ל-775 מיליון דולר, מעל תחזיות האנליסטים בוול סטריט. הכנסותיה של החברה עלו ל-7.4 מיליארד דולר, לעומת 7.2 מיליארד דולר ברבעון המקביל שנה קודם לכן. עם זאת, מייספייס רשמה הפסד של 156 מיליון דולר במהלך הרבעון, לעומת הפסד של 126 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2009. הכנסותיו של האתר צנחו ב-25.5% במהלך הרבעון ל-298 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully