וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקת הענק של גזית גלוב מתרחבת

יעל פטר

4.11.2010 / 12:30

לאחר שהגיוס הורחב ל-650 מיליון שקל, הנפקת מניות גזית גלוב הפכה לשנייה בגודלה השנה אחרי עזריאלי. הסכום המוצע למוסדיים היה עד 400 מיליון שקל אך הביקושים עלו בהרבה

הגיוס בשלב המוסדי של גזית גלוב הסתיים אמש. הסכום המוצע למוסדיים היה עד 400 מיליון שקל אך הביקושים הגיעו ל-570 מיליון שקל, ולכן הוחלט על הרחבת ההנפקה ל-650 מיליון שקל. דבר זה הופך את ההנפקה לשנייה בגודלה בכל שנת 2010, לאחר ההנפקה של עזריאלי שגייסה כ-2 מיליארד שקל ביוני השנה. היום המכרז של השלב הציבורי.

בהנפקה המוסדית של גזית גלוב השתתפו, בפעם הראשונה, גם בנקים זרים במטרה להפיץ המניות למשקיעים זרים. הבנקים הזרים שהשתתפו היו סיטי בנק ודויטשה בנק. עמלת התחייבות המוקדמת למשקיעים המוסדיים היתה 1.5%, מחיר המינימום נקבע על 42 שקל והחתם המוביל היה כלל חיתום. חתמים נוספים בהנפקה הם לידר, פועלים, לאומי, דש איפקס וברק קפיטל.

גזית גלוב עוסקת ברכישה וניהול נדל"ן מניב בעולם ומתמקדת במרכזים מסחריים וסופרמרקטים. החברה מחזיקה בחברת הבנייה א.דורי וחברת הנדל"ן אטריום. בתחילת החודש שעבר, העלה ibi את מחיר היעד על מנית גזית גלוב מ-44 שקל ל-51.5 שקל למניה, ומסר כי השווי הכלכלי של החברות הבנות נסחרות גבוה משווי השוק שלהן. האנליסטים של ibi מסתמכים בהערכתם מהמשך ניצול הזדמנויות והגדלת פעילות החברה, גיוסי הון וחוב ופעילות ייזום נרחבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully