וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי אנרגיה מכניסה שותף חדש: "מומחה בשוק ההון"

ליאור זנו

4.11.2010 / 13:51

החברה מעוניינת להיכנס לתחום חיפושי הגז והנפט; השותף ישקיע בפעילות החיפושים לפי חלקו היחסי



, אחת השחקניות החדשות בבורסה שמעוניינת להיכנס לתחום חיפושי הגז והנפט, הודיעה היום כי היא מכניסה שותף נוסף שיחזיק ב-10% מהחברה. על פי ההודעה, אותו גורם אלמוני יעמיד את "מומחיותו והידע שצבר בתחום פעילות שוק ההון בישראל". כמו כן, הוא יסייע לה לחפש משקיעים ורישיונות נוספים.



השותף החדש ישקיע בפעילות החיפושים לפי חלקו היחסי בשותפות. עם זאת, הכספים שיעבירו הוא ואיזי אל השותפות ייחשבו כהלוואת בעלים. מדובר בשותף שני אותו מכניסה איזי בשבוע האחרון. בתחילת השבוע הודיעה איזי כי חברת הייעוץ בתחומי מדעי האדמה, אקולוג הנדסה, תקבל גם היא 10% ותסייע בבחינת העסקות בתחום.



לפני כחודש ביקרו חוקרי רשות ני"ע בחברת איזי אנרגיה, שמנייתה זינקה ב-146% ביום. הזינוק נבע משמועות (שהתבררו כנכונות) על כניסתה של איזי להשקעה בחיפושי גז ונפט. לאחר סגירת המסחר דיווחה החברה על מגעים לרכישת 10% מהיתר מוקדם "גל" הסמוך ל"לווייתן".



היתר מוקדם "גל" נמצא כיום בשליטת רציו (100%), כאשר 10% עשויים לעבור להזדמנות ישראלית של הלמן אלדובי. "גל" נמצא במים עמוקים בדרום, וגובל בשטחי רישיונות "פלאג'יק" ובשטחי רישיונות "רציו-ים".



איזי אנרגיה, שבשליטת אלי זהבי, הגישה לפני מספר חודשים יחד עם רציו בקשה לקבלת רישיון "חוף", אך זו נדחתה על ידי הממונה על חיפושי הנפט מכיון ולא עמדה בדרישות המינימליות. איזי אנרגיה פועלת לאיתור, רכישה והפעלה של מקבצי תחנות דלק בארה"ב וזה היה לה ניסיון ראשון לכניסה לתחום החיפושים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully