וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תקלות בטויוטה: תחזיר למוסכים 136 אלף מכוניות קומפקטיות ביפן ובאירופה

סוכנויות הידיעות

4.11.2010 / 14:29

טויוטה החזירה למוסכים למעלה מ-10 מיליון מכוניות במהלך השנה האחרונה בשל תקלות טכניות



ענקית הרכב היפנית טויוטה, שהתמודדה בתחילת השנה עם משבר תדמיתי שנגרם כתוצאה מהחזרתן של מיליוני מכוניות מתוצרתה למוסכים בעקבות תקלות, הכריזה היום על החזרתן למוסכים של 136 אלף מכוניות קומפקטיות נוספות ביפן ובאירופה בשל בעיות במערכת ההיגוי.



טויוטה, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, הודיעה כי תחזיר למוסכים 65 אלף מכוניות מסוג iq ופאסו ביפן וכ-70.8 אלף מכוניות באירופה, שיוצרו בין 2008 ל-2010. מבצע האיסוף מגיע לאחר שהתגלה כי הגה הכוח בכלי הרכב עשוי להתקלקל בכבישים תלולים ולהקשות על הניווט. דובר החברה סירב לציין האם דווח על תאונות שנגרמו בעקבות התקלה.



טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, החזירה למוסכים למעלה מ-10 מיליון מכוניות במהלך השנה האחרונה - רובן בשל כשל אשר הביא להאצה פתאומית של מכוניות. הדבר פגע במוניטין של החברה והוביל לחקירות נרחבות מצד הממשל האמריקאי.



בחודשים האחרונים הכריזה טויוטה על סדרה נוספת של מבצעי איסוף, כאשר בחודש שעבר הודיעה כי תחזיר למוסכים 1.53 מיליון מכוניות מדגם אבלון ודגמים נוספים כדי לתקן חשש לדליפה של נוזל בלמים ולכשלים אפשריים בחיווט של משאבת הדלק. חודשיים לפני כן, הודיעה טויוטה כי תחזיר למוסכים 1.3 מיליון מכוניות מדגמי קורולס ומטריקס בארה"ב ובקנדה בעקבות כשלים אפשריים במנוע אשר גרמו לכיבויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully