וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילין לפידות מכה את ענף הגמל עם תשואה חלומית

נועם בר

4.11.2010 / 14:50

עמיתי קופות הגמל של ילין לפידות יכולים להיות מרוצים. הקופות השיגו תשואה חלומית של 3.53% בחודש אחד. מתחילת השנה, השיגו הקופות הכלליות של ילין לפידות תשואה של 15.8%

הפתעה טובה מחכה לעמיתי קופות הגמל של ילין לפידות: בחודש באוקטובר השיגו הקופות הכלליות שמנהל בית ההשקעות תשואה חלומית של 3.53%. התשואות שהשיגה ילין לפידות חורגות במקצת מהתחזית שפירסם בית ההשקעות מיטב בתחילת השבוע, לפיה תשואות אוקטובר בענף הגמל ינועו בין 2.2% ל-3.3%. מתחילת השנה, הניבו הקופות של ילין לפידות תשואה מצטברת של 14.8% - הגבוהה ביותר בענף. ב-3 השנים האחרונות השיגו הקופות של ילין לפידות תשואה מצטברת של 27.9%. בבדיקת התשואה המצטברת ב-5 השנים האחרונות, המספר אפילו מרשים יותר - 66.3%.

ההובלה בתשואות בקופות של ילין לפידות באה בד בבד עם גל גיוסים ענק שמציג בית ההשקעות. באוקטובר עמד היקף הגיוסים בגמל של ילין לפידות על יותר מ-100 מיליון שקל - סכום שמהווה גיוס שיא בבית ההשקעות. מתחילת 2010, חצו גיוסי הגמל של ילין לפידות את רף החצי מיליארד שקל והגיעו לכ-600 מיליון שקל. ילין לפידות היא המגייסת השנייה בענף הגמל לאחר בית ההשקעות דש-איפקס שמתקרב להיקף גיוסים של 900 מיליון שקל.

לא רק בחיסכון ארוך הטווח בולטות התשואות שהשיג ילין לפידות, גם בזירת קרנות הנאמנות הגמישות, בולט בית ההשקעות. בתחילת השנה, לראשונה בתולדותיו, פתח ילין לפידות קרן נאמנות גמישה. כיום תופסת הקרן הגמישה של ילין לפידות את המקום הראשון בטבלת התשואות של אפיק הגמישות עם תשואה מצטברת מתחילת השנה של 27%. מאז, הוקמה הקרן היא צברה נכסים בהיקף של 147 מיליון שקל וממוקמת כעת במקום השלישי בענף הקרנות הגמישות, מבחינת גודל הקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully