וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליאת רשות השידור אישרה פה אחד את עקרונות ההסכם הקיבוצי עם העיתונאים

אופיר בר-זהר

4.11.2010 / 17:44

כמו כן, אושרו עקרונות המבנה הארגוני החדש; אגודת העיתונאים תצביע על ההסכם בימים הקרובים



מליאת רשות השידור אישרה היום פה אחד את עקרונות ההסכם הקיבוצי עם העיתונאים. כמו כן, אושרו עקרונות המבנה הארגוני ותוכנית ההשקעות לשדרוג התשתיות, בנוסף, אישרו חברי המליאה את התכנסות הרשות לשלושה מתחמים גיאוגרפיים עיקריים: ירושלים רבתי, גוש דן וחיפה רבתי. כל זאת על רקע משבר שעון הנוכחות והאפשרות לשיבוש השידורים בעוד כשבוע וחצי.



בעניין ההסכם למימון הרפורמה, נושא חשוב שהסדרתו מחויבת בטרם ביצוע הרפורמה וההצבעה על ההסכמים הסופיים, החליטה המליאה להביא את הנושא לדיון בוועדת הכספים של המליאה, אשר תביא המלצה לאישור המליאה בתום הדיון על הסכם זה.



עוד סוכם כי תוקם ועדה אשר תלווה את ההתקדמות ברפורמה בראשות יו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, ותכלול את יו"ר ועדות המליאה. הוועדה תוודא, בין השאר, הלימה בין הסכם העקרונות לבין ההסכם עצמו.



יו"ר רשות השידור סיכם את הישיבה ואמר: "צעדנו היום צעד חשוב לקראת הרפורמה ואני חושב שניתן לומר באופן מוחלט כי אנו נמצאים ממש בפתחה".



מאגודת העיתונאים בירושלים נמסר כי "האגודה מברכת על החלטת מליאת רשות השידור לאשר את עקרונות הסכם הרפורמה. החלטה זו סוללת את הדרך לחתימה הסופית על ההסכם. הנהלת אגודת העיתונאים בירושלים תכונס בהקדם על למנת לאשר את ההסכם ונספחיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully