וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה בבניין באוהאוס בלב תל אביב

רנית נחום-הלוי

5.11.2010 / 9:36

בתנועה



שם: דוד שוראקי (45)

עיסוק: מנהל בחברת אינטרנט



מצב משפחתי: נשוי פלוס 3



איזו דירה אתה מוכר? "אני מוכר דירת גן ברחוב אחד העם 92 (בין הרחובות שנקין לבלפור) בתל אביב, בשטח של 86 מ"ר עם גינה של כ-30 מ"ר ומרפסת נוספת בחזית הבניין.



הבניין: מדובר בבניין בן ארבע קומות בסגנון באוהאוס משנות ה-30 של המאה הקודמת, במבנה ייחודי בצורת האות "ח", ששופץ במסגרת תוכנית לשימור מבני באוהאוס ותמ"א 38. הבניין שופץ תוך שמירה מחמירה על כל האלמנטים של הבניין המקורי, כמו תריסי עץ, חלונות גבוהים, דלתות ותקרות גבוהות (כארבעה מטרים) וריצוף חדר המדרגות במרצפות התקופה. במסגרת השיפוץ נוספו לבניין שתי קומות ומעלית. הבניין אוכלס בתחילת 2010.



"גם הדירה משופצת בסטנדרד גבוה והיא כוללת שני חדרי שינה, אמבטיה עם שירותים ושירותים נוספים לאורחים. כמו כן יש מטבח מודרני, פינת אוכל ופינת עבודה. בדירה מזגן מרכזי עם שליטה נפרדת לכל חדר. לדירה אין חניה צמודה, אך ניתן לשכור חנייה סמוכה ב-500-600 שקל לחודש".



השכונה: "הדירה ממוקמת על רחוב אחד העם, ובין הרחובות רוטשילד, בלפור ושנקין. האזור מרכזי ושוקק חיים בתל אביב, במרכז התרבותי והפיננסי של העיר. השילוב של המיקום בלב העיר הלבנה, יחד עם מבנה באוהאוס ודירה מודרנית ונוחה, הופכים את הדירה לייחודית באזור".



מחיר מבוקש: 2.95 מיליון שקל



איך קבעת את המחיר? "לפי מחיר למ"ר של נכסים דומים שנמכרו באזור".



למה החלטתם למכור את הנכס? "הנכס נרכש למטרות השקעה לפני כשנתיים כשהבניין היה בתחילת השיפוץ שלו והחלטנו להשכירו או למוכרו. השכרנו את הנכס לכמה חודשים תמורת כ-8,000 שקל לחודש".



איך התנהגות הרוכשים? "הדירה מוצעת למכירה מזה כשבועיים ויש כמה מתעניינים. באחרונה קיבלתי הצעה קונקרטית הנמוכה ב-10% מהמחיר המבוקש".



למי מתאים הנכס? הנכס עשוי להתאים למשפחה צעירה עם ילד או שניים, אך גם לרווקים, גרושים או פנסיונרים שאוהבים את לב תל אביב. הדירה יכולה להתאים גם לאנשי עסקים שמעוניינים להחזיק דירה בקרבת המשרד לעמיתים ואורחים מחו"ל".



כמה זמן אתה מציע את הבית ואיך? "הבית הועמד למכירה לפני כשבועיים ואני מציע אותו למכירה באמצעות סוכנות תיווך ופרסום באתרי האינטרנט".



תחבורה ומדד הפקקים: "המיקום הוא לב ת"א - הדרכים פנויות בגלל הנסיעה בכיוון ההפוך לכיוון הפקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully