וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשה דירה, מצאה חתונה

נועם דרסה

5.11.2010 / 9:36

סיפור מהחיים



>> כשעבדתי כמתווך לפני שש שנים באזור רמת אביב, אחד הלקוחות שלי המליץ עלי לידידה שלו, מיכל. הוא סיפר לי שהיא מחפשת דירה לקנייה עבור ההורים שלה.

הייתי אז רווק. דיברתי עם מיכל בטלפון והיא נשמעה נחמדה מאוד. הבעיה היא שבדרך כלל מי שנשמעת נחמדה בטלפון, נראית פחות נחמד במציאות. בדיוק יצאתי לשירות מילואים של כמעט שלושה שבועות, ולמזלי הידיד אמר לה שרק אני אוכל למצוא לה דירה. הוא העריך מאוד את כישוריי כי השגתי לו דירה טובה בשכירות.



במשך המילואים דיברתי עם מיכל פעמיים, כדי לקבל פרטים על הדירה שהיא מחפשת. הבנתי שהיא זקוקה לדירה עם מעלית בגלל שיש לה בעיה כלשהי ברגל. דימיינתי בראש שמדובר בבחורה שמוגבלת בתנועתה.



אחרי המילואים קבעתי אתה במשרד שלי, כדי להראות לה שתי דירות.



איחרתי קצת, ומיכל הגיעה לפני לפגישה. אחרי שחניתי והלכתי לכיוון הדלת, בדיוק יצאה משם בחורה לעבר השירותים שמחוץ למשרד. ראיתי אותה ושאלתי: מיכל? והיא שאלה אותי: נועם? המראה שראיתי הפתיע אותי לטובה. נשמתי לרווחה וחייכתי חיוך גדול. היא יצאה לכיוון השירותים, ואני התיישבתי בעמדה שלי ואמרתי לסוכן שישב לידי: "תקשיב, כרגע פגשתי את אשתי".



לקחתי אותה לראות את שתי הדירות ובדרך נזכרתי בעוד שתי דירות שלא מתאימות לה בכלל, אבל ניסיתי למשוך זמן אתה. כשחיכינו באחת הדירות לבעל הבית, ישבנו בבית קפה במשך שעה. דייט לכל דבר. אחרי ארבע דירות שאלתי אותה אם היא רוצה לצאת לסרט או שנקבע לארוחת הבוקר שאחרי - אבל היא לא הבינה את הרמז.



כמו מתווך טוב הבנתי שהיא גרה בשכירות בדירה שבעל הבית עומד למכור אותה, אז ביקשתי ממנה לה לבוא לראות את הדירה כי אולי אוכל למצוא קונה בשבילה. המשכתי לבדוק את השטח כאילו כמתווך דירות, ואחת הדירות מצאה חן בעיניה. היא הביאה את ההורים שלה כאילו בשביל לבדוק אותה, אבל למעשה כדי להכיר אותי.



במהלך תקופת החיזור ניצלתי את העובדה שאני מתווך דירות באזור יוקרתי, ויצאתי איתה לדייטים בדירות יוקרה. באחד הלילות לקחתי אותה לדירת פנטאהוז עם נוף לים. אחרי שבועיים הודעתי לה שאני לא רוצה להפחיד אותה, אבל זה ברור לי שאנחנו נתחתן. היא היתה בטוחה שאני עובד עליה. לקח לי חודשיים נוספים להציע לה נישואים באופן פורמלי ואחרי שנה התחתנו. אנחנו נשואים כבר חמש שנים ויש לנו ילדה מקסימה בת ארבע.



בסופו של דבר, ההורים שלה קנו דירה בגבעתיים ואנחנו גרים בה היום.



-



הכותב הוא זכיין רי/מקס 100% בגבעתיים-רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully