וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות קלות

ניר צליק

5.11.2010 / 22:30

דו"ח התעסוקה בארה"ב והשווקים המעודדים בעולם סייעו לבורסת ניו יורק לסגור את יום המסחר האחרון של השבוע בעליות קלות. דאו ג'ונס ונאסד"ק עלו שניהם ב-0.1%

יום המסחר האחרון של השבוע בוול סטריט הסתיים בעליות קלות, כשברקע נתוני שוק העבודה.

דאו ג'ונס התחזק ב-0.1% ל-11,444 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.1% ל-2,579 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.4% ל-1,226 נקודות. בסיכום שבועי, עלה דאו ג'ונס ב-2.9%, נאסד"ק התחזק ב-2.8% ו-S&P 500 עלה ב-3.6%.

בשוק הסולידי מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית ירדו והתשואה עליהן עלתה ב-0.05% ל-2.54%.

בזירת המקרו - סימנים לשיפור בשוק העבודה האמריקאי: לפי נתוני משרד העבודה, גדל מספר המועסקים במשק האמריקאי ב-151 אלף בחודש אוקטובר, גבוה מתחזיות האנליסטים, שציפו לעלייה של 70 אלף. שיעור האבטלה נותר ללא שינוי על 9.6%, בהתאם לתחזיות האנליסטים. הבנק הפדרלי של ארה"ב צפוי בקרוב לאפשר למספר בנקים חזקים בעלי רמות הון טובות להעלות את תשלומי הדיבידנד, כך לפי גורמים המקורבים לנושא. עדכון מדיניות הפד צפוי להתפרסם בשבועות הקרובים. הבנק הפדרלי צפוי לנקוט גישה שמרנית בהחלטה אילו בנקים יוכלו להעלות את תשלומי הדיבידנד, ולהעריך כל בנק בנפרד, אמר אדם המקורב לנושא.

יו"ר הבנק המרכזי של סין אמר ביום שישי כי החלטת הבנק הפדרלי של ארה"ב להזרים כספים לכלכלת ארה"ב מובנת בגלל ההתאוששות האיטית, אך עשויה לפגוע בשאר העולם. בנאומו בכנס עסקים, סרב ז'או שיאוצ'ואן מלהביא טיעונים בעד או נגד תוכנית הפד לרכישת אג"ח של ממשלת ארה"ב בסך 600 מיליארד דולר, המכונה הרחבה כמותית, אך אמר כי הצעד ממחיש את הצורך ברפורמה של המערכת הפיננסית הבינלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully