וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מבקר בהודו: הכריז על עסקות בסך 10 מיליארד דולר בין הודו לארה"ב

סוכנויות הידיעות

6.11.2010 / 16:49

אובמה: העסקות יובילו ליצירת 50 אלף משרות בארה"ב



נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הכריז היום במהלך ביקור בהודו על עסקות בסך 10 מיליארד דולר בין ארה"ב להודו, שלדבריו יובילו ליצירת 50 אלף משרות בארה"ב.



אובמה, שפתח היום בסיור בן ארבע מדינות באסיה, הוסיף כי ארה"ב תרכך חלק מהמגבלות שהטילה על יצוא טכנולוגיה מארה"ב להודו לאחר שהמדינה ביצעה לראשונה ניסויים בטילים גרעיניים ב-1998.



"כשאנחנו מסתכלים היום על הודו, אנחנו רואים הזדמנות למכור את היצוא שלנו באחד מהשווקים בעלי קצב הצמיחה המהיר בעולם", אמר אובמה בנאום בפני אנשי עסקים הודים ואמריקאים במומבאי. "עבור אמריקה מדובר ביריד משרות. שעה שאנחנו מתאוששים מהמיתון הנוכחי אנחנו נחושים לבנות מחדש את כלכלתנו, על יסודות חזקים יותר של צמיחה", אמר הנשיא.



עם זאת, אובמה קרא להודו למלא את תפקידה בעסקה ולהפחית בעקביות את מגבלות הסחר שהטילה על מגזרים כמו קמעונות וטלקום. "משרות חדשות וצמיחה זורמות למדינות שמורידות מחסומי סחר ומגבלות על השקעות", אמר אובמה, "המסחר בינינו לבין הודו עדיין נמוך מהמסחר בינינו לבין הולנד. אין לי ספק שאנחנו יכולים להשתפר, ואין שום סיבה שהודו לא תהיה אחת מארבע שותפות הסחר הגדולות ביותר שלנו".



החוזים המסחריים עליהם הודיע אובמה כוללים מכירת 30 מטוסי 737 של בואינג לספייס איירליינס ההודית, והסכם ראשוני למכירת 10 מטוסי תובלה צבאיים מסוג c-17 גלובמסטר, ששוויים מוערך ב-4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully