וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד התיירות השני בגודלו בעולם, WTM, ייפתח מחר בלונדון

עירית רוזנבלום

7.11.2010 / 7:07



>> wtm (world travel market), יריד התיירות השני בגודלו בעולם, ייפתח מחר בלונדון ויימשך ארבעה ימים. בשנה שעברה ביקרו ביריד כ-45 אלף איש, מתוכם כ-26 אלף אנשי מקצוע, והשתתפו בו כ-5,200 נציגים מ-190 מדינות.

הביתן הישראלי ביריד ישתרע על פני 450 מ"ר, והפעילות בו תהיה בסימן קידום מועמדותו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. בביתן תקודם מכירת חבילות לאופרה "אאידה" מאת ורדי, שתוצג בים המלח ובירושלים ביוני 2011 בביצוע האופרה הישראלית. בביתן גם יחולקו מוצרים של חברת אהבה מים המלח ותתקיים תערוכה של מגילות ים המלח בחסות מוזיאון ישראל.



עם פתיחת היריד יקיים צוות משרד התיירות, בראשות שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ומנכ"ל המשרד נועז בר-ניר, מסיבת עיתונאים, שבה יוצגו פעילות המשרד בבריטניה ב-2010 והיעדים לשנים הקרובות. השר מיסז'ניקוב ישתתף גם בוועידת שרי התיירות של ארגון התיירות העולמי שתתקיים כחלק מהיריד.



לדברי שר התיירות, הגידול החד בתיירות הנכנסת בשנה האחרונה מחדד את חשיבותו של יריד wtm כפלטפורמה שיווקית משמעותית להגברת תנועת התיירות לישראל מאחת המדינות המרכזיות באירופה. מתחילת השנה עד ספטמבר ביקרו בישראל יותר מ-132 אלף תיירים מבריטניה (מדינת המקור הרביעית בתיירות לישראל) - עלייה של 5% לעומת התקופה המקבילה. במשרד התיירות צופים שמספר התיירים מבריטניה יסתכם השנה ב-185 אלף, ושב-2011 הוא יצמח ל-205 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully