וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מנירב תובע 5 מיליון שקל מאייל ארד: משרדו הפיץ מיילים פוגעניים כחלק מקמפיין הבחירות ללשכת רואי החשבון

עמית בן-ארויה

7.11.2010 / 7:07



>> עופר מנירב, לשעבר נשיא לשכת רואי חשבון, תובע 5 מיליון שקל לפי חוק לשון הרע מגורמים שהוא סבור שהיו קשורים לכתיבת מיילים פוגעניים נגדו במערכת הבחירות לנשיאות הלשכה ב-2009 שבה הפסיד ליגאל גוזמן המנוח.

עם הנתבעים נמנים יועץ התקשורת אייל ארד; משרדו ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל; שותפו ליאור חורב; bdo זיו האפט, המשרד שבו גוזמן היה שותף; בן ציון ציטרין, יועץ התקשורת האישי של גוזמן; ורו"ח קובי נבון, שהיה חבר מטה הבחירות של גוזמן.



מאז הבחירות הגיש מנירב שלוש תביעות לשון הרע בנוגע לטוקבקים. בתביעה החדשה, שהוגשה בשבוע שעבר על ידי עו"ד סביר רבין לבית המשפט מחוזי מרכז, נטען כי במהלך מסע הבחירות נשלחו לחברי לשכת רואי החשבון ולמכותבים נוספים מיילים באמצעות חברה להפצת מיילים, אימייליון. בין היתר נכתבו במיילים משפטים כגון "מנירב רוצה לקבל שכר על חשבון דמי החבר בלשכה", "כל מה שמנירב חושב ורוצה לעשות ולא רוצה שתדע" ו"מנירב דואג לבני משפחתו על חשבון הלשכה".



יובל ארד, מנכ"ל קבוצת יורו ישראל, מסר בתגובה: "הגשת התביעה לעיתונות לפני הגשתה לנתבעים היא התנהגות פגומה שמעידה על רדיפת הפרסום. ממה שנמסר לנו על תוכנה של התביעה, מדובר בתביעה חסרת כל ביסוס. אנו מבקשים להבהיר כי המיילים העומדים בבסים התביעה מבוססים ברובם על פרסומים שהופיעו בחודשים שלפני הבחירות ב'גלובס' ובכלי תקשורת אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully