וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מרק הרד העביר מידע פנים לעובדת שהתלוננה נגדו

אי.פי

7.11.2010 / 7:07

לדברי מקורב ל-HP, ב-2008 סיפר הרד לאשה שהאשימה אותו בהטרדה מינית כי בכוונת החברה לבצע עסקת רכישה גדולה



>> נשיא אורקל ומנכ"ל hp לשעבר, מרק הרד, שאולץ להתפטר מ-hp בעקבות האשמות בהטרדה מינית על ידי קבלנית לשעבר של החברה, העביר מידע פנים אודות רכישה גדולה שהתכוונה hp לבצע לעובדת שהתלוננה נגדו - כך מסר מקורב לחברה לאי.פי.

לפי המקורב, סיפר הרד למתלוננת ג'ודי פישר, שחקנית לשעבר ששימשה עובדת קבלן ומארגנת אירועים ב-hp מ-2007 עד 2009, על רכישת אלקטרוניק דאטה סיסטמס שביצעה hp ב-2008 תמורת 13.9 מיליארד דולר. הטענה הופיעה בתלונתה המקורית של פישר, ואולם מאוחר יותר - לאחר שהגיעה להסדר עם הרד - תיקנה את התלונה וטענה לאי דיוקים. פישר הוסיפה כי התנהלותו של הרד לא פגעה ב-hp.



הרד אולץ להתפטר באוגוסט לאחר שחקירה פנימית של hp חשפה כי הגיש דו"חות הוצאות כוזבים, כדי להסתיר את מערכת היחסים בינו לבין פישר. עם זאת, החקירה לא מצאה כל ביסוס להאשמות כי פישר הוטרדה מינית. כמו כן, התעוררו בדירקטוריון חששות מכך שפישר הגיע במפתיע להסדר עם הרד מבלי לעדכנו בעניין, לפני פגישת בוררות שנועדה לרדת לפשר ההאשמות. פרטים אודות ההאשמות כי העביר מידע פנים בניגוד לחוק לפישר לא פורסמו עד כה.



הרד התמנה למנכ"ל hp ב-2005 לאחר פיטוריה של המנכ"לית קרלי פיורינה, ונחשב למי שהחזיר אותה להובלה בשוק המחשבים האישיים. מאז כניסתו לתפקיד מניית hp יותר מהוכפלה ושווי השוק של החברה הגיע לכ-100 מיליארד דולר. מאז עזיבתו נפלה המניה וכמה בעלי מניות הגישו תביעות נגדה החברה במחאה נגד הפיטורים. בספטמבר מונה הרד לנשיא שותף וחבר דירקטוריון בענקית התוכנה אורקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully