וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון מעסיק שתי סטייליסטיות על חשבון משלמי המסים

סוכנויות הידיעות

7.11.2010 / 9:46

קמרון ספג ביקורת רבה באחרונה על הוצאותיו האישיות, בעוד ברחבי הממשל נערכים קיצוצים חריפים



שתי הסטייליסטיות של דיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, החלו לקבל את משכורתן ממשלמי המסים בבריטניה. קמרון מעסיק כעת את מי שהייתה עד לבחירות "מעצבת המותג" של המפלגה השמרנית, אנה-מארן אשפורד, אותה הציב בצוות במשרד ראש הממשלה, האחראי על מציאת דרכים לעודד את הציבור לשנות התנהגות. כיוון שגויסה לתפקיד קצר טווח, לא נדרשה לעבור הליך מסודר של מכרז.



בנוסף, מעסיק קמרון את הסטייליסטית האישית של אשתו, סמנתה קמרון, 4 ימים בשבוע. הסטייליסטית, איזבל ספירמן, היתה בעבר אשת יחסי הציבור של יצרנית תיקי היד אניה הינדמארש, וכעת היא עובדת בדאונינג סטריט כיועצת של סמנתה קמרון. בין היתר, היא מסייעת בארגון מסיבות רשמיות ובבחירת התלבושות של אשת ראש הממשלה. לא מדובר בתפקיד חריג - לשרה בראון, אשתו של ראש הממשלה הקודם, גורדון בראון, היו 3 עוזרות אישיות.



עם זאת, בעקבות הקיצוצים הנרחבים ברחבי משרדי הממשלה בבריטניה, עולות כעת ביקורות רבות על ההוצאות האישיות של קמרון. בשבוע שעבר ביקר מנהיג מפלגת הלייבור, אד מיליבנד, את ראש הממשלה על העסקת שני צלמים אישיים - אנדרו פרסונס וניקי וודהאוס - במשרות ציבוריות. גם הם קיבלו את המשרות ללא מכרז, כיוון שמונו לתפקידים קצרי טווח. בני הזוג קמרון טוענים בתוקף כי כל המינויים הם "תמורה טובה לכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully