וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמו מחזיר את משה מורג מרוסיה: יחליף את דלית בראון כמנכ"ל מבני תעשייה

ואדים סבידרסקי

7.11.2010 / 9:44

בראון הודיעה בשבוע שעבר על התפטרותה לאחר 3.5 שנים מורג כיהן כמנכ"ל מירלנד



משה מורג חוזר לתפקיד מנכ"ל , שבשליטת אליעזר פישמן.
מורג יחליף את דלית בראון, שהתפטרה בשבוע החולף. מורג חוזר בכך לתפקיד אותו מילא בעבר במשך 12 שנה בין השנים 1994-2006. בשנים האחרונות עבר מורג לרוסיה כדי לנהל את חברת מירלנד, מקבוצת פישמן, שהונפקה באותה תקופה בבורסת לונדון.מירלנד מרכזת את השקעות הנדל"ן של קבוצת פישמן ברוסיה ומוחזקת בידי החברות הבורסאיות , מבני תעשייה ו.



מורג (61), תת אלוף במיל' בחיל האוויר, הוא בעל ניסיון של 17 שנים בתחום הנדל"ן, מתוכם כ-12 שנה בחברת מבני תעשייה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. את



בשבוע שעבר, הודיעה בראון, על פרישתה מהחברה לאחר שלוש שנים וחצי בתפקיד. בראון מסרה אז כי "לאחר תקופה מרתקת במהלכה השלמתי בחברה שינויים בתחומים רבים אני חשה כי זו העת לפנות לאתגרים חדשים".



מבני תעשייה - חברת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל - שיפרה את תוצאותיה בתקופת כהונתה כשברקע המשבר הכלכלי העולמי. החברה רשמה עלייה של כ-18% בהכנסות שכר דירה מנכסים מניבים, עלייה של 40% בהכנסות דמי הניהול וגידול בשטחים להשכרה. כמו כן, הרחיבה בראון את הפיזור הגיאוגרפי לתאילנד, סרביה וניו יורק, לצד כניסה למגזרים חדשים, בהם מלונאות והתחום סולרי.



מחברת מבני תעשייה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully