וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסוויי מתקרבת לנאסד"ק - הגישה טיוטת תשקיף חסויה לרשות ני"ע בארה"ב

ואדים סבידרסקי

7.11.2010 / 11:57

המועד המוערך להנפקה הוא תחילת 2011: עוזי סופר: "בארה"ב מכירים היטב את הטכנולוגיה שלנו"



, המפתחת מכשיר משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח, הודיעה היום כי במסגרת התהליך להצעת מניותיה של החברה בארה"ב ורישומן בבורסת נאסד"ק, הגישה החברה ביום שישי האחרון טיוטת תשקיף חסויה לרשות ניירות הערך האמריקאית (sec). הערכות בשוק הן כי מדובר בגיוס סכום של עשרות מיליוני דולרים.



עיתוי ההנפקה, היקף הגיוס ושווי החברה בהנפקה, טרם נקבעו, אך זמני התיקון של הטיוטה החסויה והוצאת תשקיף רשמי מלא, הנהוגים בשוק, מסתכמים בכ-60-75 יום. כלומר ההנפקה תתקיים, על פי הערכות, בתחילת 2011.



עוזי סופר, מנכ"ל בריינסווי: "אנו רואים בהנפקה בנאסד"ק אבן דרך חשובה לחברה, אך בד בבד אנו מודעים לחשיבות האסטרטגית לחברה של שוק ההון בישראל ואנו הולכים למהלך של הנפקה בארה"ב בקור רוח ולא בכל מחיר".



המכשיר הרפואי (deep tms) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי, או דיכוי עצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.



סופר נשאל האם אינו חושש מאי מהכרה של החברה בקרב משקיעים אמריקאים פוטנציאליים והשיב: "השוק הישראלי זה המשקיעים הכי חשובים שלנו ואנו יוצאים להנפקה בארה"ב בקור רוח, מאחר והחברה מביאה חדשנות טכנולוגית למדינה שמכירה בה היטב. האוניברסיטה לאומית לבריאות (nih) היא בעלת הטכנולוגיה המקורית אותה אנו מפתחים והחדשנות שלנו מגיעה מהלב של ארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully