וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל מקרוגיל בכפר גלעדי ישקיע 114 מליון שקל בהתרחבות ויזכה במענק מהמדינה

אורה קורן

7.11.2010 / 13:48

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת אישרה באחרונה מענקים למפעלים ב-260 מיליון שקל



מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת אישרה באחרונה מענקים ל-16 מפעלים בכ-260 מיליון שקל. המענקים יהוו כ-20%-24% מההשקעה של כל מפעל. התכניות ייצרו תעסוקה ל-310 עובדים חדשים.



בכל שנת 2010 אישרה המנהלת כ-100 בקשות להקמה, או הרחבה של מפעלים בהיקפי מענקים של 340 מליון שקל. תוספת העובדים הצפויה כתוצאה מההשקעות שאושרו השנה עומדת על כ-2,400 עובדים חדשים.



ההשקעה המתוכננת הבולטת ברצף האישורים האחרון היתה של קיבוץ כפר גלעדי בגליל העליון, בו אושרה לחברת מיקרוגיל אגש"ח הרחבה למפעל המתמחה בעיבוד קוורץ בהיקף השקעה של 114 מליון שקל. המפעל יקלוט 49 עובדים חדשים.



באזור תעשייה ציפורית אושרה לחברת נ.א.ס.א יזום וניהול פרויקטים הקמה של מפעל העוסק בעיבוד שיש לתחום של בנייה למגורים ובניית מוסדות ציבור בהיקף השקעה של 60 מליון שקלים. המפעל יקלוט 45 עובדים חדשים.



בקיבוץ גזית בעמק יזרעאל אושרה לחברת אריזות מדף - פלזית הרחבה למפעל המייצר אריזות פלסטיק, כלים חד פעמים, מגשים ויריעות בהיקף השקעה של 49.9 מליון שקל. המפעל יקלוט 30 עובדים חדשים.



בקיבוץ אשדות יעקב בעמק הירדן אושרה לחברת לוג מוצרים פלסטיים (1993) הרחבה של המפעל המייצר בקבוקים וצנצנות מפלסטיק בהיקף השקעה של 40 מליון שקלים. המפעל יקלוט 10 עובדים חדשים. בשדרות אושר הלחברת מור תעשיות פלסטיק הרחבה של מפעל המייצר שקיות ויריעות פוליאתילן בהיקף השקעה של 20 מליון שקל. המפעל יקלוט 10 עובדים חדשים.



בקיבוץ רביבים בנגב המערבי אושרה לחברת רביב אגודה שיתופית חקלאית הרחבה של מפעל המייצר מתזים לניקוי פנסי רכב, שסתומים לרכב וחלקים למשענות ראש לרכב בהיקף השקעה של 20 מליון שקל. המפעל יקלוט 20 עובדים חדשים.



בשדרות אושרה לחברת ניסים אסיף הרחבה של המפעל המייצר קוסקוס ופתיתים בהיקף השקעה של 15.2 מליון שקלים. המפעל יקלוט 27 עובדים חדשים. במגדל העמק אושרה לחברת מריאן – פלסט הרחבה של המפעל המייצר מוצרי בית, מוצרים לילדים ומוצרי גינה מפלסטיק בהיקף השקעה של 13.6 מליון שקל. המפעל יקלוט 12 עובדים חדשים.



בטבריה ובגליל העליון אושרה לחברת נ.ר. ספאנטק תעשיות הרחבה של מפעל המייצר בד לא ארוג בהיקף השקעה של 10 מליון שקלים. המפעל יקלוט 7 עובדים חדשים. באזור תעשייה עטרות בירושלים אושרה לחברת מרוז משפ' לוי הרחבה של המפעל המייצר צלבים, חרוזים מפרחי שושנים, שרשראות ונרות לנוצרים בהיקף השקעה של כ-1.96 מליון שקל. המפעל יקלוט 11 עובדים חדשים.



במעלות אושרה לחברת געש מוצרי תאורה הרחבה של המפעל המייצר גופי תאורת רחוב, תאורת פנים, תאורת שטחים ומבנים ציבוריים בהיקף השקעה של 2.44 מליון שקל. המפעל יקלוט 12 עובדים חדשים. בעומר אושרה לחברת תדיטל הרחבה של המפעל העוסק בפתוח וייצור של מכלולים אלקטרוניים המיועדים לתעשיית הרכב בהיקף השקעה של 3.884 מליון שקלים. המפעל יקלוט 10 עובדים חדשים.



בקיבוץ ניצנים אושרה לחברת פלטכניקה ניצנים הרחבה של המפעל העוסק בפיתוח וייצור פתרונות ישיבה בהיקף השקעה של 9.99 מליון שקלים. המפעל יקלוט 20 עובדים חדשים. בקיבוץ חניתה בגליל המערבי אושרה לחברת עדשות חניתה הרחבה של מפעל המייצר עדשות מגע ועדשות להשתלה בהיקף השקעה של 8.599 מליון שקלים. המפעל יקלוט 8 עובדים חדשים.



בקיבוץ שניר בגליל העליון אושרה לחברת שניר תעשיות נייר (1995) הרחבה של מפעל העוסק בעיבוד נייר לשימוש ביתי בהיקף השקעה של 7.31 מליון שקלים. המפעל יקלוט 7 עובדים חדשים. בקיבוץ נווה איתן בעמק בית-שאן אושרה לחברת פס - גון (1996) הרחבה למפעל המייצר מוצרי פלסטיק בהיקף השקעה של 4.997 מליון שקלים. המפעל יקלוט 10 עובדים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully