וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה בן אסייג ימונה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה - התפקיד השני בחשיבותו בחברה

נועם בר

7.11.2010 / 16:53

במקביל לתפקיד החדש שיחל בתחילת 2011, ימשיך בן-אסייג בתפקידו כיו"ר מנורה מבטחים פיננסים



יהודה בן אסייג יחליף את יעקב רוזן בתפקיד מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה, תפקיד הנחשב בחברת הביטוח מנורה לשני בחשיבותו לאחר מנכ"ל החברה.



החשיבות הגדולה של תפקיד מנכ"ל פעילות הפנסיה במנורה נובעת מהיותה של קרן הפנסיה מבטחים, שמחזיקה מנורה, לפעילות הגדולה ביותר של חברת הביטוח והיא גם קרן הפנסיה הגדולה בישראל עם 32 מיליארד שקל המנוהלים בה.



במקביל לתפקיד החדש שיחל בתחילת 2011, ימשיך בן-אסייג בתפקידו כיו"ר מנורה מבטחים פיננסים. בן אסייג שימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל מנורה מבטחים וכמנהל האגף לביטוח חיים ובריאות בחברה. קודם לכן שימש בן-אסייג כמנכ"ל מנורה מבטחים פיננסים. עלות שכרו של בן אסייג הסתכמה ב-2009 ב-5.6 מיליון שקל, כאשר מתוך זה שכר הבסיס עמד על 1.2 מיליון שקל בשנה. עם השדרוג בתפקיד צפוי שכרו של בן אסייג להתעדכן כלפי מעלה.



עם עזיבתו של בן-אסייג את אגף ביטוח החיים והבריאות, יפוצל האגף לשלוש: ביטוח חיים, ביטוח בריאות ותחום מכירות ביטוחי חיים ובריאות. בכך הולכים במנורה בכיוון שקיים כבר בחלק מחברות הביטוח האחרות, הראל ומגדל, בהן הפרידו בין פעילות ניהול המוצר לפעילות המכירות שנעשית באמצעות ערוץ הסוכנים. בכיר בענף מציין כי ניתן לראות בצעד הזה את טביעות האצבע של מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים הטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully