וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות נייר חדרה עלו ברבעוון השלישי ב-34% ל-295 מיליון שקל

ליאור זנו

8.11.2010 / 9:58

עם זאת, הרווח הנקי ירד ב-35% ל-23.1 מיליון שקל בשל גידול בהוצאות המימון וירידת רווחי חברות כלולות



, מקבוצת של נוחי דנקנר, מפרסמת היום את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2010. הכנסות החברה עלו ב-34% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-295.4 מיליון שקל. קיטון בהוצאות גרם לה להציג רווח תפעולי רבעוני של 20.2 מיליון שקל - פי 16 מהרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2009.







למרות התוצאות הנאות בשורות התפעוליות, גידול של 13 מיליון שקל בהוצאות המימון נטו (הוצאות מימון פחות הכנסות מימון), יחד עם קיטון של 10 מיליון שקל בהכנסות החברה מחלקה בחברות כלולות, הובילה אותה להציג ירידות בשורה התחתונה. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה הסתכם ב-23.1 מיליון שקל - ירידה של 35% לעומת הרבעון המקביל.



קבוצת נייר חדרה פועלת בחמישה מגזרים הקשורים כולם לתחום הנייר והקרטון. החברה מוכרת מוצרי ניירות וממחזרת נייר וקרטון ומוכרת צרכי משרד ללקוחותיה. מגזר המוכר לצרכנים הוא מכירת מוצרי נייר ביתיים כמו מוצרי הגיינה, חיתולים חד פעמיים ומוצרים משלימים למטבח. פעילות זו מבוצעת תחת המותג: חוגלה קימברלי. באמצעות חברת מונדי מוכרת נייר חדרה גם ניירות כתיבה והדפסה. מותגים מוכרים נוספים של החברה הם גם חיתולי האגיס ומותג ההגיינה הנשית קוטקס.



את הגידול בהכנסות מסבירה החברה בעיקר מגידול מכירות מגזר הנייר. החברה מסבירה כי מגזר הנייר והמחזור גדל הן כתוצאה מכמותי במכירות של אריזה ומיחזור כתוצאה מהפעלת מכונה 8, מהגדלת הייצוא לאירופה וגידול בביקושי השוק המקומי והן כתוצאה מעליית מחירי המכירה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully