וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון מחדד הצו: איסור המראות בין 01:40 ל-05:50 לפנות בוקר

זוהר בלומנקרנץ

8.11.2010 / 9:58

עו"ד ירקוני: "אני מקווה שצו זה יהיה מספיק ברור על מנת למנוע התחכמויות מיותרות כפי שניסתה לעשות רש"ת"



בית המשפט העליון הוציא הבוקר צו ביניים חדש המחדד את איסור המראות המטוסים בלילה מנתב"ג כדי למנוע רעש, זאת לנוכח עתירה של עיריית חולון.



על פי הצו החדש שהוצא על ידי השופטת מרים נאור, השעות הקובעות לאיסור המראות מטוסים יהיה בין השעה 01:40 אחר חצות ל-05:50 לפנות בוקר. עם זאת, במקרה של עומס בלבד יותר למטוסים להמריא עד השעה 02:00 בלילה והחל מהשעה 05:00 לפנות בוקר. כל המראה אחרת בין שעות אלו תצטרך הנמקה מיוחדת לצורך אישורה.



בא כוחה המשפטי של עיריית חולון שהשיג את צו הביניים, עו"ד אבנר (נרי) ירקוני, אמר בתגובה ל-themarker: " ההחלטה בהחלט נותנת מענה מאוזן וראוי לצרכי הבטיחות מחד ולזכויות הבסיסיות של תושבי עוטף נתב"ג מאידך. אני מקווה שצו זה, במיוחד לאור ההליך שהביא אליו, יהיה מספיק ברור על מנת למנוע התחכמויות מיותרות כפי שניסתה לעשות רשות שדות התעופה ערב הוצאתו. ייתכן שצו זה אף יוכל להיות בסיס לקבלת העתירה כולה", אמר ירקוני.



"באשר לצו ביזיון בית המשפט - הוא לא נדון לאור עמדתנו כי ממילא אין כוונת הבקשה להעניש, לא את מנהל רשות שדות התעופה האזרחית ולא את מנהל רשות שדות התעופה אלא לפתור את הבעיה המהותית וכל אכן נעשה", כך אמר ירקוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully