וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ירידה של 16% בהכנסות גב ים ל-173 מיליון שקל - הרווח התפעולי עלה בכ-1%

יעל פטר

8.11.2010 / 10:15

החברה רשמה עליות בכל סעיפי הכנסות אך מימשה נכסים ברבעון המקביל בגובה 40 מילון שקל



חברת , מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, פירסמה היום בד"וחות הכספיים שלה לרבעון השלישי של 2010, כי הכנסות החברה ירדו ברבעון הנוכחי ב-16% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-173.7 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עלה בכ-1% לעומת הרבעון המקביל ל-159.3 מיליון שקל, אולם הרווח הנקי של החברה ירד ב-47% ל-92.7 מיליון שקל.



הכנסות החברה ירדו למרות העלייה שחלה כמעט בכל סעיפי ההכנסות של החברה, הדבר נובע ממימוש חד פעמי של נכסים שהיה בשנת 2009 בגובה 40.9 מיליון שקל. מלבד סעיף ההכנסות מהשכרת מבנים שעלה ברבעון הנוכחי, חלה גם עלייה מהערכות שווי לכלל הנדל"ן להשקעה של החברה. השינוי בהערכות נובע מתשלומים שצפויים להגיע מהנכסים המושכרים של החברה בחוזים צמודי מדד ועקב ירידה ממושכת בשיעורי הריבית.







ה-ebitda, שהוא הרווח התפעולי של החברה לפני פחת, הפחתות, שערוכים והכנסות או הוצאות חד פעמיות, ירד בכ-7% והסתכם ב-66 מיליון שקל. הירידה נובעת מקיטון בהכנסות ממכירת דירות נוכח השלמת הפרויקטים למגורים של החברה משנת 2009.



המזומנים נטו מפעילות שוטפת של החברה ירדו בכ-10% והסתכמו ב-72.3 מיליון שקל. המזומנים נטו בקופת החברה פחתו בכ-80% והסתכמו ב-72 מיליון שקל, וסה"כ התחייבויותיה של החברה (ללא החברות הבנות) בשנה הקרובה מסתכמים ב-204.8 מיליון שקל לאשראי בנקאי, חוץ בנקאי וכן תשלומים למחזיקי האג"ח.



חברת גב ים הינה מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ. החברה עוסקת בעצמה ובאמצעות הבנות בתחום הנכסים המניבים, בתכנון ופיתוח פארקים עסקיים ותעשייתיים, משרדים ושטחי מסחר. החברה גם עוסקת בתחום בניה למגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully