וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז ויינשטיין וטלי פרחדיאן נישאו ביום שבת בניו יורק

סוכנויות הידיעות

8.11.2010 / 10:29

ויינשטיין, מייסד קרן הגידור סבא קפיטל מנג'מנט, נחשב לאחד מסוחרי האשראי הטובים בעולם



בועז ויינשטיין וטלי פרחדיאן נישאו ביום שבת בחתונה רפורמית בבית הכנסת המרכזי של מנהטן. את הטקס ערך הרב ג'יימס פונט, והשתתפה בו החזנית אנג'לה וורניק בוכדאל - כך דיווח "ניו יורק טיימס".



ויינשטיין, 37, מייסד קרן הגידור סבא קפיטל מנג'מנט, חברת השקעות ממנהטן, נכלל השנה ברשימת אנשי העסקים והיזמים המשפיעים בעולם שהם בני פחות מ-40 על ידי מגזין פורצ'ן.



פרחדיאן,35, היא עורכת דין במשרד המשפטים האמריקאי. עד יוני היא שימשה כפרקליטת התובע הכללי בוושינגטון. בין 2004 ל-2006, עבדה כעוזרת לשופטת בית המשפט העליון סנדרה דיי או'קונור. פרחדיאן מחזיקה בתואר במשפטים מאוניברסיטת ייל, ותואר שני בלימודי המזרח הרחוק באוניברסיטת אוקספורד.



ויינשטיין, בן להורים ישראלים, נחשב למעין עילוי בוול סטריט, והגדיר את עצמו כ"סוחר האשראי הטוב בעולם". הוא הצטרף לדויטשה בנק בגיל 24, וטיפס במהירות לתפקיד ראש חטיבת מסחר האשראי של הבנק, שניהל נכסים בסך 10 מיליארד דולר. עם זאת, במהלך המשבר הפיננסי, ספגה חטיבת מסחר האשראי שעמד בראשה הפסדים בסך של כמיליארד דולר. בשנה שעברה עזב ויינשטיין את הבנק ביחד עם כ-15 מעובדיו, והקים את קרן הגידור סבא, שמנהלת יותר מ-1.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully