וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הגולמי של אולטרה שייפ זינק פי 8 ל-1.3 מיליון דולר וההפסד התפעולי פחת ב-53%

יעל פטר

8.11.2010 / 12:08

החברה סבורה שעד סוף השנה תשלים ניסוי לקבלת אישורים בסין; אישור בארה"ב צפוי להתקבל במהלך 2011



חברת הביומד, , מדווחת בדו"חות הרבעון השלישי של 2010 על עלייה של כ-71% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד שהסתכמו ב-2.4 מיליון דולר. הרווח הגולמי של החברה זינק פי 8 ל-1.3 מיליון דולר וההפסד התפעולי של אולטרה שייפ פחת ב-53% ל-1.4 מיליון דולר. בשורה התחתונה ההפסד הנקי של החברה פחת בכ-58% ל-1.2 מיליון דולר.



החברה שבשליטת ישראל סיד, מפתחת את מכשיר הקונטור 1, המסייע בהצרת היקפים וחיטוב הגוף. המכשיר הורס באופן סלקטיבי תאי שומן ללא פגיעה ברקמות השכנות. החברה מפתחת גירסה משופרת, ופועלת לקבלת אישור בארה"ב וסין. מוצריה כבר אושרו בקנדה, אירופה וישראל.



באולטרה שייפ סבורים שאישור ה-fda לשיווק מוצר החברה בארה"ב יתקבל במהלך שנת 2011. כמו כן מצויין בדו"חות, כי מתן האישור תלוי בשיקול דעת של ה-fda וכי לא מן הנמנע שהארגון ידרוש מאולטרה שייפ עריכת ניסויים נוספים. החברה החלה במהלך יוני 2010 בניסוי המהווה דרישה אחרונה בה עליה לעמוד לקבלת רישיון שיווק הקונטור 1 בסין. ניסוי זה צפוי להסתיים עד סוף שנת 2010 ותוצאותיו יוגשו במהלך הרבעון הראשון של 2011.







על פי דו"חות החברה, במהלך הרבעון השלישי של השנה מכרה אולטרה שייפ 37 מכשירים מגרסה 3 לעומת 10 מכשירים שמכרה בתקופה המקבילה אשתקד, דבר שהעלה את הכנסותיה לרבעון. וכמו כן החברה מכרה 263 מתמרים, כמות הדומה לזו שמכרה ברבעון המקביל. עם זאת העלייה במכירות קוזזה במעט ע"י ירידה במחיר המכירה הממוצע של המכשירים, והוזלת מכשירים ללקוחות ותיקים שביקשו להחליף את המכשיר שברשותם.



הזינוק ברווח הגולמי של החברה נבע בעיקר מגידול בכמות המכשירים שנמכרו ברבעון וממחיקות מלאי שזקפה החברה בשנת 2009. הוצאות המחקר והפיתוח של אולטרה שייפ פחתו בכ-25% בהשוואה לרבעון המקביל של 2009, והסתכמו בכ-1.1 מיליון דולר בתקופה הנוכחית. הירידה בהפסד התפעולי ובהפסד הנקי ברבעון הנוכחי נבעו אם כן, מירידה בהוצאות התפעול ועלייה ברווח הגולמי של החברה.



המזומנים נטו בהם השתמשה החברה בפעילותה השוטפת במהלך הרבעון פחתו בכ-58% ל-1.2 מיליון דולר. כמות המזומנים בקופת החברה עלתה פי 2.3 ל-1.6 מיליון דולר. לחברה אין כלל התחייבויות לבנקים או לבעלי אג"ח בשנה הקרובה או בכלל. אולטרה שייפ חילקה דיבידנד בסכום של כ-335 אלף דולר בינואר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully