וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון ממשיכה להפסיד, אך פחות - הפסידה 4.5 מיליון דולר ברבעון השלישי

ליאור זנו

8.11.2010 / 13:45

החברות המוחזקות הפסידו של 8.4 מיליון דולר מיליון דולר - בעיקר סטרלינג, אימפליאנט ופוקרד



, שבשליטת דסק"ש של נוחי דנקנר, מפרסמת היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2010. הכנסות החברה ממכירות ברבעון אמנם נותרו כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל על 1.85 מיליון דולר, אך גידול בהכנסות המימון של החברה וברווחים שרשמה ממימוש חברות שבשליטתה, הובילו אותה להציג עליה של 80% בהכנסותיה הכוללות ל-5.12 מיליון דולר.



החברה הקטינה את הוצאותיה ב-10 מיליון דולר ברבעון - דבר שהוביל אותה לקיטון בהפסד המיוחס לבעלי מניותיה והסתכם ב-4.5 מיליון דולר. זאת, לעומת הפסד של 11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2009.



מבחינת המזומנים, רשמה ברבעון תזרים שלילי כתוצאה מפעילותה השוטפת 8.9 מיליון דולר. ברבעון כולו הצטמקה קופת המזומנים של החברה ב-67.4 מיליון דולר, ונכון לסוף ספטמבר נמצאים בה 61.3 מיליון דולר.



אלרון היא חברת אחזקות מקבוצת אי.די.בי, שמתמקדת בליווי חברות והשבחתן. בין אחזקותיה נמצאות גיוון אימג'ינג, המפתחת מצלמת וידיאו זעירה בגלולה וסטרלינג שעוסקת בפיתוח מערכות אנטנה לתקשורת לווינים.



ההפסד שרשמה אלרון ברבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2009 נבע בעיקר מחלקה בהפסדי החברות המוחזקות, נטו (בנטרול חלק ההפסד המיוחס לזכויות שאינן מקנות שליטה) בסך של 8.4 מיליון דולר ו-28.2 מיליון דולר, בהתאמה, אשר נבעו בעיקר מהפסדי סטרלינג, מדינגו, אימפליאנט ופוקרד.



בסוף יולי הזרימה אלרון 7 מיליון דולר כהלוואה לסטרלינג, והשלימו סכום של 20 מיליון דולר שהלוו לה מאז אוקטובר 2008. החברה סוחבת על גבה אזהרת "עסק חי" מאז הנפקתה ב-2007 ומצבה הפיננסי הורע במהלך שנת 2009. ביולי הכריזה על שינוי ארגוני בחברה.



באפריל האחרון מכרה אלרון את מדינגו, המפתחת משאבת אינסולין זעירה שנועדה לשפר את איכות החיים של חולי סכרת. בשל כך, קיבלה החברה ברבעון השני של השנה 14 מיליון דולר, וברבעון השלישי 200 אלף דולר נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully