וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד US מציעה פרעון מוקדם לאיגרות חוב ב-250 מיליון דולר

יורם גביזון

8.11.2010 / 16:17

יתרת תשלומי הקרן והריבית יבוצעו כמתוכנן על פי לוח הסילוקין המקורי - כלומר ביוני 2014 וביוני 2015



חברת אלעד us שבבעלות הפרטית של יצחק תשובה תזמן אסיפה של בעלי איגרות החוב לצורך אישור של מהלך פרעון מוקדם של 71% מהסדרה.




אלעד us מציעה לפרוע בפרעון מוקדם את 3 התשלומים שאמורים היו להתתבצע ביוני 2011, יוני 2012 וביוני 2013 בהיקף של 250 מיליון דולר. הפרעון יתבצע על פי השווי המתואם המלא (פארי) של האיגרות. יתרת תשלומי הקרן והריבית יבוצעו כמתוכנן על פי לוח הסילוקין המקורי כלומר ביוני 2014 וביוני 2015.



אלעד us מבקשת בתמורה ממחזיקי איגרות החוב להתאים את השעבודים שניתנו להם כבטחון לפרעון איגרות החוב. מימון הפרעון המוקדם של 71% מסדרת איגרות החוב ייעשה באמצעות קבלת מימון ממוסדות פיננסים בארה"ב בריבית נמוכה יותר מהריבית הנוכחית על איגרות החוב של אלעד us בהיקף של 115 מיליון דולר, וכן ממקורות עצמיים של יצחק תשובה.



יוסי מנור, מנכ"ל אלעד us, אמר כי המימון מחדש יחסוך לחברה 8 מיליון דולר לשנה. המהלך של אלעד us יסכל אפשרות בעלת סבירות מסוימת שבעלי איגרות החוב שהנפיקה ידרשו את האצת הפרעונות שכן על פי שטר הנאמנות של האיגרות שמורה לבעלי איגרות החוב של החברה זכות לדרוש את האצת הפרעון אם דירוג איגרות החוב של אלעד us יירד מתחת ל-a-.



חברת הדירוג מעלות הודיעה בסוף השבוע שהיא משאירה את דירוג אגרות החוב של החברה ברמה של a עם אופק שלילי בעקבות הקשר עם החברה האם ובשל הרעה בנזילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully