וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר Groupon, חלוץ תחום המכירות החברתי, מתכנן גיוס לפי שווי של שלושה מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

8.11.2010 / 17:56

באפריל גייס האתר 135 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר



אתר גרופון (groupon), חלוץ תחום המכירות החברתי, מעוניין לבצע גיוס נוסף מקרנות הון סיכון לפי שווי של 2-3 מיליארד דולר, לדברי גורמים המקורבים לחברה, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



גרופון, המאפשר לבעל עסק להוריד את אחוז הרווח אותו הוא גוזר על מוצרים בתמורה להבטחה להביא אליו לקוחות רבים, מעוניין לנצל את הכסף שייכנס כדי לגייס עובדים נוספים ולהרחיב את הפעילות בארה"ב מ-230 ערים ל-300 ערים עד סוף השנה.



גרופון, אשר הוקם לפני שנתיים בארה"ב ומתהדר כיום ב-20 מיליון מנויים, גייס באפריל 135 מיליון דולר לפי שווי של כ-1.3 מיליארד דולר מקבוצת משקיעים שבראשם עמדה חברת האינטרנט הרוסית mail.ru, אשר בבעלותה גם נתח בפייסבוק. mail.ru עצמה גייסה בשבוע שעבר 912 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור (ipo) בבורסת לונדון - ה-ipo הגדול ביותר בלונדון מאז חודש יולי.



גרופון נוסד בנובמבר 2008 וגייס עד כה ממשקיעים סכום כולל של 170 מיליון דולר, והפך לרווחי שמונה חודשים בלבד לאחר הקמתו. בחודש שעבר דיווח אתר החדשות "ביזנס אינסיידר" כי חברת האינטרנט יאהו מעוניינת לרכוש את גרופון, ופרשנים העריכו כי הגיוס המתוכנן נועד בין השאר גם כדי להדוף ניסיון השתלטות אפשרי על החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully