וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיילי מייל" חשף צילומים של המיליארדר אלן סטנפורד לאחר שהוכה עד אובדן הכרה בכלא

סוכנויות הידיעות

8.11.2010 / 20:42

סטנפורד, המואשם בהונאת פונזי בהיקף של 7 מיליארד דולר, סבל משברים בפניו וחבלות בכל גופו



העיתון הבריטי "דיילי מייל" חשף היום צילומים של המיליארדר הטקסני אלן סטנפורד, העצור בארה"ב בגין אישומים כי ביצע הונאת פונזי בהיקף של 7 מיליארד דולר, לאחר שהוכה קשות על ידי אסירים בתאו.



התקרית, אשר התרחשה בחודש אוקטובר בשנה שעברה, גרמה לסטנפורד לאבד את התחושה בצד הימני של פניו, לשברים בארובת העין ובעצמות הלחי ולחבלות בכל גופו. סטנפורד, בן 60, אושפז בבית החולים למשך מספר ימים בעקבות העימות, אולם גם שם נותר עם אזיקים על ידיו ורגליו.



"שוחחתי בטלפון, וכמה מהאנשים בתא לא אהבו את זה", סיפר סטנפורד למכר שביקר אותו בכלא, דיווח אתמול העיתון "סאנדיי טיימס". "שניים מהם תקפו אותי והכו בי באגרופים ובעטו בראש שלי. איבדתי הכרה, אבל כשהתעוררתי הם שוב החלו להכות אותי".



בשלב זה, פרצו הסוהרים לתא, אזקו את סטנפורד ולקחו אותו לבית החולים. לאחר החזרתו לכלא, הוא הוחזק בבידוד למשך שלושה שבועות, בטרם הועבר לבית כלא אחר. משפטו של סטנפורד צפוי להתחיל בחודש ינואר.



סטנפורד, שדורג בעת מעצרו במקום ה-205 ברשימת המיליארדרים האמריקאים של "פורבס", עם הון המוערך ב-2.2 מיליארד דולר, מכר לפי החשד לכ-30 אלף משקיעים תעודות פיקדון (cd) - קבלות הניתנות למפקידי כספים בבנק - בהיקף של 7 מיליארד דולר עם תשואות מובטחות של יותר מ-10% בשנה.



לפי רשות ני"ע בארה"ב (sec), סטנפורד גנב לכיסו 1.6 מיליארד דולר מכספי בנק סטנפורד, והשקיע מיליארדים מכספי לקוחותיו בנדל"ן וחברות השקעה פרטיות בעלות רמות סיכון גבוהות.



לצפייה בצילום לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully