וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור באייפון 4 בישראל; 100 אלף יחידות נמכרו

מאת אמיתי זיו

9.11.2010 / 7:03

בלעדי המחסור צפוי להחמיר לקראת תום השנה בשל החגים הנוצריים. אפל אישרה לחברות הסלולר הישראליות לתקן בעצמן חלק מהתקלות



>> כ-100 אלף מכשירי אייפון נמכרו בישראל על ידי שלושת החברות המשווקות אותו מאז השקתו בארץ ב-24 בספטמבר. עקב הביקוש הגדול, מתעוררים לעתים קשיי אספקה.



בחברות מאשרים כי בכמה מקרים לא הגיע המלאי שהוזמן מאפל או שיש קושי לעמוד בביקושים, כמו במקרה שעליו מספרים בחברת פרטנר: "יש ביקושים גבוהים לאייפון 4. הביקוש עולה על ההיצע ו נוצרים חוסרים בין משלוח למשלוח", נמסר מהחברה.

הסיבה לקשיי האספקה של האייפון קשורה כפי הנראה דווקא לייצור של האייפד (ipad), מחשב הטאבלט מבית אפל מצויד במסך שגודלו שווה לכחמישה מסכי אייפון, ועקב הביקוש הרב אליו נוצר קושי ייצור בקצב מספק של מסכי אייפון 4. ההערכות הן שהמחסור בישראל רק יגבר ויגיע לשיא בתקופת החגים הנוצריים בסוף דצמבר. בתקופה זו גדל מאוד הביקוש למוצרי צריכה אלקטרוניים במדינות רבות, וארה"ב בראשן, וההערכה היא שאפל תסיט את המלאים שלה לשווקים אלה.



בתוך כך נודע על שיפור בתנאי השירות למחזיקי אייפון בישראל: חברת אפל העולמית אישרה באחרונה לחברות הסלולר הישראליות לתקן בעצמן, במעבדות שלהן, חלק מתקלות האייפון השכיחות, במקום התהליך שהיה נהוג עד היום לפיו חייבות החברות לשלוח את האייפון לתיקון במעבדת אפל בהולנד. השינוי בשירות יתחיל באופן הדרגתי בחברות הישראליות, החל מבעוד כמה שבועות.



אפל מקלה את נוהלי תיקון האייפון בישראל כחלק מפיילוט שעושה החברה בכל העולם. בכל הנוגע לאיפון 3, אפל מאשרת לחברות לתקן את התקלה השכיחה ביותר במכשיר: שבר במסך. לגבי האייפון 4, מאשרת אפל לחברות לתקן תקלות סוללה, תקלות רטט ולהחליף פאנל אחורי (אך בינתיים לא סדקים במסך). הנהלים החדשים יאפשרו ללקוחות לקצר את זמני ההמתנה שלהם לתיקון האייפון ויאפשרו לחברות לשווק יותר בקלות את תוכניות האחריות שלהן למכשיר, כמו תוכנית האחריות isafe של פלאפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully