וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט העליון דחה בקשת רשות ערעור של עו"ד משה וינברג - שישלם 8,000 שקל הוצאות למדינה

הילה רז

9.11.2010 / 7:03



>> עו"ד ד"ר משה וינברג ישלם 8,000 שקל לטובת אוצר המדינה לאחר שהגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון על החלטה שלא נפל בה כל פגם - כך החליט בשבוע שעבר שופט בית המשפט העליון ד"ר יורם דנציגר. השופט דחה את בקשת רשות הערעור של וינברג מבלי להעבירה לתגובת הנתבעים.

לפני כחודשיים דחה השופט ח'אלד כבוב בקשה שהגיש וינברג לביטול פסק בוררות שניתן נגדו בפברואר השנה. פסק הבורר ניתן במסגרת בוררות בין וינברג לבין עורכי הדין עדי ועופר רייסנר וגדי זילברברג, שעמם חתם על עסקת מקרקעין בקשר לבניין ברחוב רוטשילד בתל אביב שבעטיה התעוררה מחלוקת בין הצדדים. בהחלטה על דחיית הבקשה כתב כבוב כי לכל אורך הבוררות היה וינברג "עסוק במציאת דרכים להעברת הבורר מתפקידו במקום בניהולה של הבוררות גופה. ולבסוף, כשכבר ניתן פסק הבוררות, גם אז לא חדל המבקש מניסיונותיו להעביר את הבורר". כבוב הטיל על וינברג הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין בסך 30 אלף שקל.



השופט דנציגר דן בטענותיו של וינברג לגבי הפגמים שנפלו, לשיטתו, בפסק הדין של כבוב ודחה אותן אחת לאחת. דנציגר הבהיר כי רשות ערעור על החלטות בענייני בוררות ניתנת במקרים חריגים בלבד, המעוררים שאלה עקרונית, משפטית או ציבורית שחורגת מעניינם הפרטי של הצדדים, או במקרים שבהם נדרשת התערבותו של בית המשפט משיקולי צדק או מניעת עיוות דין. "מבחנים אלו אינם מתקיימים בנסיבותיה של בקשה זו, המתמקדת בעניינם הפרטי של הצדדים בלבד", קבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully