וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטבוק החדש של אפל

אתר WiseBuy

9.11.2010 / 7:03

בדקנו



>> לאחר אינסוף שמועות על כוונותיה של אפל להשיק מחשב נטבוק, חשפה החברה באוקטובר השנה את הדור החדש של מחשבי macbook air, ביניהם גם את גרסת ה-11.6 אינטש המסקרנת. המפרט של הדגם שבדקנו כלל מעבד intel core 2 duo מדגם su9400, זכרון פנימי בנפח של 2 ג'יגה-בייט, כרטיס גרפי 320 geforcem וכונן ssd בנפח 128gb.

המקבוק אייר הוא מחשב נייד במלוא מובן המלה. עוביו מגיע ל-0.3 ס"מ בחלקו הדק ומשקלו 1.06 ק"ג, מה שהופך אותו לכמעט בלתי מורגש בתיק. גוף האלומיניום הכסוף חלק וחף מהתחכמויות עיצוביות. על חלקו העליון מאיר לוגו התפוח המפורסם שמושך את תשומת לב הנוכחים. מערכת ההפעלה רצה על המחשב בקלילות ובמהירות מרשימות ונטענת תוך 15 שניות בלבד מרגע ההפעלה. תוכנות אופיס שונות פועלות כשורה והמחשב מתמודד היטב גם עם ריבוי משימות, אבל פעולות כבדות מעט מקשות על המחשב.



וידיאו 1,080p hd דווקא רץ בקלילות, בזכות המאיץ הגרפי. בהיעדר חלקים נעים כלשהם המחשב דומם לגמרי, אך הוא נוטה להתחמם תוך כמה דקות. המסך מציג תמונה חדה, ברורה, בהירה ומדויקת ובעלת גוונים יפים. הוא אמנם מבריק, אך מתמודד היטב עם אור יום. המקלדת נוחה מאוד ומקשיה נפרדים זה מזה, גם אם חלקם קטנים מדי. משטח העכבר מדהים בגודלו ונוחות השימוש בו יוצאת דופן, כולל תמיכה חלקה במולטי מגע.



גם הרמקול הבודד איכותי מהצפוי ומפיק צליל עשיר למדי. החלק המאכזב הוא עניין החיבורים: מלבד זוג שקעי usb, תמצאו כאן כניסת מסך קניינית, כניסת אוזניות, שקע טעינה וזהו. הסוללה מספקת זמן פעולה סביר של כארבע שעות וחצי, אבל לא ניתן לפרק אותה בעצמכם, וכל החלפה שלה מחייבת ביקור יקר במעבדה.



בעד: עיצוב דקיק, יוקרתי ומיוחד, מקלדת ומשטח עכבר נוחים מאוד, מסך איכותי, ביצועים טובים למדי בשימוש יומיומי, מערכת הפעלה מצוינת וידידותית



נגד: סט חיבורים מצומצם מאוד, אין אפשרות להחליף סוללה, ביצועי סוללה פושרים, מתחמם לאורך זמן



שורה תחתונה: גם בגרסת ה-11.6 אינטש, מקבוק אייר נותר מחשב נייד דקיק ונחשק שיתאים בעיקר למכורי סטייל ועיצוב ולמי שמוכן להוציא סכומי כסף גדולים כדי להראות זאת לכולם. הוא אמנם נוח להפליא לשימוש, אבל מי שמעדיף מחשב פרקטי בתמחור נוח ימצא את מבוקשו בדגמים אחרים.



ציון:



8.4



6,499



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully