וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר רושמת רבעון חזק

אמיתי זיו

9.11.2010 / 11:11

חברת פרטנר מציגה רבעון שלישי עם זינוק של 19% ברווח התפעולי, ל-476 מיליון שקל. החברה תחלק את רובו של הרווח הנקי, 300 מיליון שקל, כדיבידנד למשקיעים

חברת פרטנר פירסמה הבוקר את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2010, בהן היא מציגה תוצאות טובות ועלייה בכל המדדים. סך הכנסות פרטנר ברבעון 3 עמדו על 1.65 מיליארד שקל שיפור של 5%. ההכנסות משירותים בלבד בחברה (לא כולל מכירת מכשירים) עלו ב-4% ל-1.44 מיליארד שקל. הרווח התפעולי של פרטנר זינק ב-19% ל-476 מיליון שקל. הרווח הנקי זינק ב-18%, והוא עומד על 309 מיליון שקל. החברה תחלק את רובו של הרווח הנקי, 300 מיליון שקל, כדיבידנד למשקיעים, בשווי 1.93 שקל למנייה בודדת.

במדד ה-ebitda, המייצג רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות, החברה מדווחת על הכנסה של 641 מיליון שקל, עלייה של 12.5%. כעת, שיעור ה-ebitda מכלל הכנסות החברה עומד על 39%.

פרטנר הודיעה גם על גיוס 37 אלף מינויים בשלושת החודשים, וכעת לחברה 3.1 מיליון מנויים, מהם כ-1.5 מיליון מנויי דור 3. שירותי התוכן בחברה (לא כולל הודעות sms) מהווים 11% מכלל הכנסות החברה משירותים. לקוח ממוצע בפרטנר מדבר 361 דקות בחודש (ירידה של 2%) ומייצר לחברה הכנסה של 151 שקל (ירידה של 1%).

הדו"חות שפורסמו היום הם הראשונים שמגיש המנכ"ל הנכנס יעקב גלברד למועצת המנהלים שלו, וכך מסר: "פרטנר ממשיכה להשיג תוצאות פיננסיות מצוינות. אולם, אנו לא מתייחסים להישגים אלו כמובן מאליו, ולכן ברבעון זה נקטנו שני צעדים משמעותיים שנועדו להבטיח שהרווחיות שלנו תמשיך לצמוח בשנים הקרובות: האחד, התקשרנו בהסכם עם אריקסון לשדרוג הרשת שלנו; והשני, התקשרנו בהסכם עם 012 סמייל, מפעילת שירותי תקשורת בינלאומיים מובילה בישראל, ספקית של שירותי אינטרנט ומפעילת שירותי תקשורת פנים ארציים נייחים.

"הרכישה של 012 סמייל הינה צעד חשוב נוסף באסטרטגיה של פרטנר שתאפשר לה להתמקד בעסקי הליבה הסלולריים, בעוד ש-012 סמייל תמשיך להתמקד בעסקי הליבה הנוכחיים שלה. הביצועים התפעולים והפיננסיים של 012 סמייל מעידים על שיפור משמעותי. אנו משוכנעים כי עסקה זו תגדיל את התחרות בשוק לרווחת הצרכנים.

"כתוצאה מהרכישה, ה-ebitda המאוחד של פרטנר בטווח הבינוני צפוי לגדול בכ-350 מיליון שקל לשנה. בכל הקשור לעסקי הליבה הסלולריים שלנו, אנו מגבשים כעת תוכנית אסטרטגית אשר תמזער את ההשפעה של הפחתת תעריפי קישור הגומלין. הצעדים שפרטנר עשויה לנקוט כוללים, בין היתר: קיצוץ בעלויות, שיפור ביעילות התפעולית ואריזה מחדש של היצע המוצרים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully