וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה איירופלוט תגדיל קיבולת מטוסיה בקו החדש ממוסקווה לישראל

זוהר בלומנקרנץ

9.11.2010 / 12:17

איירופלוט חידשה ב-1 באוגוסט טיסותיה לישראל וממנה, ומבצעת חמש טיסות קו סדירות ממוסקווה לנתב"ג וממנו



חברת איירופלוט תגדיל קיבולת מטוסיה בקו החדש לישראל ותחליף את מטוסה בקו ממוסקווה לנתב"ג מאיירבוס a-320 למטוסים רחבי גוף מדגמי איירבוס a-330 או לאייליושין 96. כך נמסר היום (ג') מחברת אופן סקיי, הנמינת על קבוצת אי.די.בי תעופה ותיירות אשר מייצגת את חברת התעופה הרוסית בישראל. זאת לרגל אירוע השקתו הרשמית של הקו, שייערך בתחילת השבוע הבא (ב') בתל אביב, בהשתתפות נציגי חברת איירופלוט, בראשותו של מנהל השיווק אלכסנדר קולצ'נקו.



איירופלוט חידשה ב-1 באוגוסט את טיסותיה לישראל וממנה, ומבצעת חמש טיסות קו סדירות ממוסקווה לנתב"ג וממנו. החברה הרוסית הצטרפה למערכת הסליקה bsp של יאט"א - הארגון הבינלאומי של חברות תעופה סדירות בישראל, ועובדת מול כל סוכני הנסיעות בארץ.



לדברי מנכ"ל אופן סקיי, אפרים פורטיס, "מדובר בפעילות הפותחת אופקים חדשים לנוסע הישראלי המטייל כמו גם לאיש העסקים. מוסקווה משווקת כתחנת מעבר (hub) ל-95 היעדים של החברה הרוסית, 28 יעדים בתוך רוסיה הפרוסים ב-48 מדינות. הצטרפותה של איירופלוט לאופן סקיי, מהווה חיזוק לבסיס החברה הישראלית אשר מייצגת 36 חברות תעופה זרות להטסת נוסעים ומטענים בארץ".



יצויין, כי איירופלוט הוקמה ע"י ממשלת רוסיה ב-1923, והינה אחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם. לחברה צי של 110 מטוסים. חברת אופן סקיי אף מחזיקה במניות (25.1%) חברת aviareps המייצגת חברות תעופה, רשתות בתי מלון וארגוני תיירות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully