וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרעת הקשב ריכזה את בעלי הממון

TheMarker

10.11.2010 / 7:01

אירוע נוער למען נוער



אירוע ההתרמה השנתי של פרויקט נוער למען נוער, שנערך שלשום באולם רדינג 3 בתל אביב, היה למעשה מסיבה סגורה של חברי האלפיון העליון בישראל וילדיהם.

פרויקט נוער למען נוער, שנועד להעניק תמיכה לילדים עם הפרעות קשב וריכוז, הוקם על ידי ענבר דנקנר וידידה החייל אורן רג'יאנו. מחיר כרטיס כניסה לאירוע היה 400-1,000 שקל לאדם, והערב זכה לקבל חסות מקבוצת אי.די.בי, אלפא רומיאו, בנק הפועלים וכן מסעדת טאפאס אחד העם התל אביבית, שנמצאת בבעלותם של עדי ועירית שטראוס, וסיפקה את הארוחות. בין העומדים על אחת הבמות הצדדיות של האולם היו השותפים ברציו חיפושי נפט, ליגד רוטלוי ויגאל לנדאו. השניים לא נפרדו זה מזה כל הערב, וזכו לחיבוקים מאיש יחסי הציבור רני רהב ומאיש התקשורת יאיר לפיד, שהנחה את הערב עם הבדרן אייל קיציס.



על קירות המקום ניתלו תצלומי נוף מרשימים של הצלם תום להט - בנם של יו"ר קבוצת שטראוס, עפרה שטראוס, ודן להט. שטראוס ולהט, שהגיע עם רעייתו רונית רייכמן, נראו קרובים, וסיפרו כי הם גאים בבנם על החלטתו לתרום את ההכנסות ממכירת עבודותיו. שטראוס סיפרה כי היא עסקה בעצמה בצילום בעבר, אך כי בנה מוכשר יותר ממנה. 12 עבודות של להט נמכרו במהלך הערב במחירים שנעו בין 3,000 ל-5,000 שקל. בין הנוכחים היה גם אביה של עפרה שטראוס, מייסד שטראוס מיכאל שטראוס. שיא הערב נרשם בזמן הופעותיהם של דני רובס וריטה, שסחפו את הקהל בשירה. בשולחן השמור של אי.די.בי ישבה אורלי דנקנר, רעייתו של בעל השליטה בקבוצה, נוחי דנקנר, שלא נכח באירוע. דנקנר ישבה עם ילדיה רונה, דנה ועומר. בין הבאים לאירוע היו גם יו"ר הראל חברה לביטוח, יאיר המבורגר ורעייתו אילנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully