וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלוויין דיש נטוורקס תשדר את ערוץ הילדים בארה"ב

מאת אופיר בר-זהר

10.11.2010 / 7:26

בלעדי החברה, שלה כ-15 מיליון לקוחות, תציע את הערוץ כחלק מ"החבילה הישראלית". נגה תקשורת: "זה צעד חשוב עסקית וחברתית"



>> ערוץ הילדים מתרחב לחו"ל - ל-themarker נודע כי החל מהשבוע הבא ישודר הערוץ במסגרת החבילה הישראלית של חברת הלוויין dish networks, שלה כ-15 מיליון לקוחות. במסגרת חבילת הערוצים הישראליים משודרות תוכניות מערוצים 2 ו-10 וכן תכנים נוספים מערוץ החיים הטובים. לפי אתר חברת הלוויין, מחירה של החבילה הישראלית הוא 35 דולר לחודש.

מדובר בחבילת ערוצים ישראליים, שקהל היעד שלה הם ישראלים החיים באמריקה וכן יהודים המבקשים לשמור על קשר עם התרבות בישראל. קהל זה נאמד בעשרות אלפי בתים מקרב כלל מנויי החברה. בערוץ הילדים אף מתכוונים לקיים ספיישלים מיוחדים המיועדים לחו"ל בהשתתפות קהל מקומי וילדים המתגוררים בריכוזי אוכלוסייה יהודית בארה"ב ובעיקר בניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס.



העסקה בין נגה תקשורת, בעלת הערוץ, לבין dish networks נעשתה באמצעות חברת ההפצה הבינלאומית אר.אר.סאט גלובל קומניקיישן נטוורק, שניהלה משא ומתן בעניין בחודשים האחרונים. תכני ערוץ הילדים שישודרו בארה"ב הם תכני המקור ותוכניות דגל - של ערוץ הילדים ושל ערוץ לוגי, לרבות הפקות המקור של הערוץ מחברות הכבלים והלוויין.



נגה תקשורת מסרה בתגובה כי "הרחבת הפעילות מעבר לגבולות ישראל היא צעד משמעותי בעבורנו. שידור התכנים הוא צעד חשוב לא רק ברמה העסקית, אלא גם ובעיקר ברמה החברתית והתרבותית שלנו כמדינה. העלאת הערוץ בחו"ל תאפשר לכל אותם ילדים שגרים רחוק מכאן להיות שותפים בהווי החיים במדינה וברוח הישראלית".



דוד ריבל, מייסד ומנכ"ל אר.אר.סאט, אמר כי "אנחנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם נגה תקשורת וגאים על תרומתנו להרחבתו של ערוץ הילדים לארה"ב. אנו רואים לעצמנו חובה לסייע בהרחבת שידורים של תוכן ישראלי אל מחוץ לגבולות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully