וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה בירידות בהובלת מניות הבנקים בסין; הונג קונג ושנחאי יורדות ב-1.2%

רונית דומקה

10.11.2010 / 7:25

מניות הבנקים בסין יורדות עקב דיווח לפיו הבנק המרכזי הורה להם להעלות את היחס בין הפקדונות להלוואות



ירידות נרשמות כעת במרבית בורסות אסיה על רקע חששות של חברות סיניות ממאמציה של הממשלה לצנן את האינפלציה במחירי הנכסים. הונג קונג יורדת ב-1.2%; סינגפור מאבדת 0.8%; שנחאי יורדת ב-1.2%; סידני נחלשת ב-0.9%; טוקיו עולה ב-1%; מדד msci אסיה פסיפיק יורד ב-0.7% בדרכו לירידה החדה ביותר זה שבועיים.



מניות הבנקים הסינים יורדות בעקבות דיווחים לפיהם הבנק המרכזי הורה לבנקים ולחברות הלוואות להעלות את היחס בין הפיקדונות להלוואות. מניית בנק אוף קומיוניקיישנס יורדת ב-3% בהונג קונג; מניית icbc יורדת ב-3.6% בשנחאי.



גם מניותיהן של חברות נדל"ן סיניות יורדות, לאחר שדווח היום כי מחירי הבתים בערים הגדולות בסין עלו בחודש שעבר ב-8.6%. מניית אגייל פרופרטי הולדינגס יורדת ב-8.7%; מניית צ'יינה ונקה מאבדת 3.8%.



העודף במאזן הסחר של סין הגיע בחודש אוקטובר לרמה גבוהה מהצפוי של 27.1 מיליארד דולר, כך דיווחה ממשלת סין, יום לפני פתיחת פסגת מנהיגי ה-g20 בסיאול, שבה ידונו המנהיגים, ביניהם נשיא ארה"ב ברק אובמה ונשיא סין הו ג'ינטאו, בחוסר האיזון בכלכלה העולמית ובמלחמת המטבעות. היצוא מסין עלה באוקטובר ב-22.9% לעומת החודש המקביל בשנה שעברה, ואילו היבוא גדל ב-25.3%, דיווח משרד המכס הסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully