וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות נאים לבבילון: הרווח התפעולי קפץ פי 4.6 ל-6 מיליון שקל

יעל פטר

10.11.2010 / 10:14

על רקע שיתופי פעולה עם גוגל ומיקרוסופט ועלייה בהכנסות מפרסום



חברת התוכנה , שבשליטת נעם לניר, מציגה בדו"חות הכספיים של הרבעון השלישי של 2010 עלייה בהכנסות של כ-62% לעומת הרבעון המקביל ל-33.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה קפץ פי 4.6 לעומת הרבעון השלישי של 2009 ל-6 מיליון שקל, והרווח הנקי של החברה עלה ב-47% ל-5 מיליון שקל.



הכנסות החברה לרבעון הנוכחי עלו בעיקר כתוצאה מהצמיחה בהכנסות ממגזר הפרסום. ההכנסות מתפלגות ל-2 תחומי פעילות עיקריים של החברה. ההכנסות מתחום מכירות התוכנה ירדו בכ-4% ל-12.8 מליון שקל. ההכנסות בתחום השיווק והפרסום באינטרנט עלו פי 2.8 ל-20.4 מיליון שקל. העלייה נבעה מגידול בכמות הלקוחות ומשיתוף פעולה עם בינג מנוע החיפוש של מיקרוסופט.







הוצאות המחקר והפיתוח בחברת התכנה עלו בכ-67%. בבילון מציינת בדו"חות כי היא שואפת להמשיך להשקיע במחקר ופיתוח שיעור דומה על מנת לשמר את יתרונה התחרותי. אולם למרות זאת, הרווח התפעולי עלה כתוצאה מהעלייה בהכנסות. הרווח הנקי עלה מהעלייה בהכנסות וברווח התפעולי וכן קיטון במיסים שנבעו מיצירת נכס מס נדחה בגין הפסדי מס שטרם נוצלו מ-2009. החברה מציינת כי השפעות סעיף המסים הן חשבונאיות בלבד, ואינן משפיעות על תזרים המזומנים של החברה.



בבילון היא חברת אינטרנט בינלאומית המפיצה תוכנות שירותים בתחום תרגום שפות. היא נחשבת למובילה בתחום ופועלת בכ-230 מדינות ומספקת פתרונות תרגום ל-75 שפות. החברה מוכרת שטחי פרסום באתרים ובסרגלי כלים ופעילותה העיקרית היא בשיווק ובפרסום ברשת בשיתוף גוגל ומיקרוסופט (בינג).



התחום השני הוא מכירת תוכנה ושירותים, בעיקר באמצעות התוכנות "בבילון 8" לתרגום ו"בבילון אנטרפרייז" ללימוד שפה ושירותי שפה נוספים. החברה מנהלת משא ומתן עם גוגל להארכת החוזה ביניהן לתקופה ארוכה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully