וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות כלל פיננסים: עברה ברבעון השלישי מהפסד לרווח נקי של 1.7 מיליון

רם עוזרי

10.11.2010 / 11:28

החברה הפחיתה משמעותית את היקפי הקרנות הכספיות שבניהולה והתמקדה בקרנות ותעודות בהן דמי הניהול חיוביים



מפרסמת היום את דו"חותיה לרבעון השלישי של שנת 2010. הכנסות החברה ברבעון קטנו ב-19% והסתכמו ב-99 מיליון שקל. אולם, החברה עוברת לרווח נקי של 1.7 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 36 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.



בתשעת החודשים הראשונים של השנה היו הכנסות החברה 341 מיליון שקל, ירידה של 5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גם בהתייחס לתקופה זו רושמת החברה מעבר מהפסד של 47 מיליון שקל בשנה שעברה לרווח נקי של 39 מיליון שקל השנה. בתקופה זו גדל חלק בעלי המניות ב-71% והסתכם ב-440 מיליון שקל. היקף הנכסים המנוהלים של החברה גדל ב-1.9 מיליארד שקלים וחצה את רף ה-60 מיליארד.



הרכב ההכנסות של החברה ברבעון השלישי השתנה. החברה מציגה עלייה בהכנסות מניהול תיקים וקרנות נאמנות (20%), מחברת הבת טיטניום - העוסקת בניהול נכסים בחו"ל (18%) ומפעילותה בתחום תעודות הסל (11%). לעומת זאת, נרשמה ירידה בהכנסות החברה מפעילות בתחום השירותים הפיננסיים (55%) והנוסטרו (44%).



בחברה מסבירים את המעבר לרווח בשינוי אסטרטגיה עסקית מתחילת השנה. מנכ"ל החברה טל רז אמר היום ל-themarker: "הוצאנו את החברה מהעולם של נתח שוק והכנסנו אותה לעולם של רווחיות. הורדנו משמעותית את היקף הנכסים שאנו מנהלים בדמי ניהול אפסיים, כמו למשל הקרנות הכספיות, ובמקומן הגדלנו את הפעילות במקומות שבהם יש רווח". עם זאת, ציין רז, מצב החברה עדיין לא התייצב לגמרי, "לחברה שתי נקודות תורפה: אין לה קופות גמל - אלה מנוהלות על ידי כלל ביטוח, והחברה נושאת על גבה חוב ענק של 550 מיליון שקל, 280 מהם באג"ח. כל החוב צמוד למדד כך שהחברה רגישה מאוד לאינפלציה". יש לציין כי החברה פרעה בשנה האחרונה חובות בערך של 150 מיליון שקל.



בית ההשקעות כלל פיננסים, מקבוצת , מתמחה במתן פתרונות פיננסיים בתחומי החיסכון וההשקעות ובניהול תיקי השקעות ומוצרים פיננסיים ללקוחותיה. החברה מנהלת סך נכסים של 60 מיליארד שקלים, מתוכם 36.3 מיליארד שקלים נכסים בארץ. 18.5% ממניות החברה נמצאות בידי הציבור. מתחילת השנה עלתה מניית החברה 40%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully