וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמים שוקי הון: המלצת "קנייה" לאאורה במחיר יעד של 3.4 שקלים

יעל פטר

10.11.2010 / 13:01

בית ההשקעות מאמין כי החברה נסחרת מתחת לשוויה - מחיר היעד גבוה ב-42% ממחירה היום



האנליסט צורי אילן מבית ההשקעות כרמים שוקי הון החל לסקר את מניית חברת הנדל"ן , שבשליטת בועז משעולי ונותן למנייה המלצת קנייה. מחיר היעד שניתן למניה הוא 3.4 שקל - גבוה בכ-42% ממחיר הבסיס שלה הבוקר. לדעתו של אילן, החברה נמצאת עדיין בנקודת תחתית לקראת זינוק משמעותי, על רקע העברת חלק ניכר מפעילותה לתחום היזמות בישראל, לעומת התמקדות במזרח אירופה כפי שהיה בעבר.



החברה הציבה לעצמה לשווק מעל 500 יחידות דיור בשנה ממוצעת, ואם תעמוד בכך זה יציב את החברה כשחקן משמעותי בתחום היזמות למגורים בישראל. להערכת כרמים שוקי הון, זה לא מגולם בשווי החברה הנוכחי. תחום היזמות בישראל הוא בעל פוטנציאל ערך נוסף של למעלה מ-200 מיליון שקל ל-3 השנים הקרובות בלבד.



מנוע צמיחה נוסף של החברה בטווח הקצר הוא תחום ניהול מלון דירות והשכרת דירות לתקופות קצרות בניו יורק. בתחילת 2010 החברה רכשה בניין דירות בעלות כוללת של 23 מיליון דולר, על פי ההערכות, שמאים בתום השנה הקרובה יקפוץ שווי הנכס לכ-40 מיליון דולר בעקבות שינוי הייעוד. בית ההשקעות מעיד כי ביצע בדיקה בנושא וגילה כי תחום השכרת הדירות בניו יורק הוא מפותח היטב, שיעורי התפוסה גבוהים, וישנם מחירים גבוהים ברוב ימי השנה בבתי המלון הקיימים.



לחברה שטחים במזרח אירופה, ולהערכת כרמים שוקי הון ההנחה היא כי הרע מכל כבר מאחורי החברה. אם יהיו מחיקות ערך נוספות הן לא ישפיעו באופן משמעותי כמו בעבר. לדברי האנליסט, הסיכוי עולה על הסיכון אך עם זאת הוא לא העריך את שווי הקרקעות במחיר גבוה לפי העסקות שנערכו בפועל אלא ממשיך לנקוט בשמרנות ולהשאיר את שווי הנכסים והקרקעות לפי שווים המינימלי במאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully