וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דורון ברזילי יתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין בבחירות הקרובות

נורית רוט

10.11.2010 / 13:50



>> האם עו"ד דורון ברזילי, ראש ועד מחוז תל אביב, עומד להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות לשכת עורכי הדין ולנסות להחליף את יריבו הוותיק - ראש הלשכה, עו"ד יורי גיא-רון?

לפי טופס התפקדות לסיעת "עתיד", שאותה הקים ברזילי, ואשר הגיע לידי themarker, נראה כי התשובה על כך חיובית. ברזילי קורא לעורכי הדין להתפקד לסיעה ו"לקחת חלק במהפכה שאנו מובילים בלשכת עורכי הדין. אני מאמין בכל ליבי שקבוצה מגובשת של עורכי דין יכולה לעשות את השינוי ולהוביל לבניית לשכה חדשה - לשכה המחויבת לחברים, פועלת למענם ושומרת על עתיד המקצוע". הבחירות לראשות הלשכה יתקיימו ביוני 2011.



עוד כתב ברזילי בטופס כי "מי שעקב אחר העשייה הרבה במחוז ת"א והמרכז, יכול היה לראות כיצד בונים מחוז מחויב לחברים ופועל למענם. ניתן היה גם לראות עד כמה הממסד הוותיק והמנותק של הלשכה נבהל מכך ועושה כל שביכולתו כדי להפריע". בכך מתכוון ברזילי למאבקים בינו לבין גיא-רון על חלוקת הסמכויות והפעילויות השונות (כמו בנושאי צרכנות, ביטוח וקיום כנסים) בין המחוז לבין הוועד המרכזי של הלשכה.



לדברי ברזילי, "המצב שבו עורכי הדין אינם מקבלים שירות ראוי עבור דמי החבר שאותם הם מחויבים לשלם, חייב להשתנות. בשנים האחרונות גדל באופן ניכר מספר עורכי הדין בישראל. מצב זה גרם לשינוי מהותי במעמד המקצוע ובצרכים שאותם צריכה הלשכה לספק לחברים. ואולם, לצערנו, הלשכה נותרה מנותקת ומנוכרת למרבית עורכי הדין מבלי שבוצעו בה השינויים הנדרשים לצורך התמודדותה עם המצב החדש".



"סיעת עתיד", מסכם ברזילי בטופס ההתפקדות, "היא סיעה של חברים שאכפת להם. אנו נקבע איך יראה עתיד לשכת עורכי הדין. זה בידיים של כל אחת ואחד מאיתנו".



ברזילי מסר בתגובה: "סיעת עתיד היא תוצר של צורך שנוצר בלשכה ומהרצון של החברים להוביל את הלשכה לדרך חדשה. אני שמח להיענות של מאות חברים שרוצים להצטרף לסיעה. לגבי מועמדותי, הרי שבבוא היום אקבל החלטה. עם זאת, אני בטוח שיש צורך להחליף את ראש הלשכה הנוכחי ולכך אפעל". מקורב לראש הלשכה מסר כי, "הדברים הנאמרים לצורכי בחירות רחוקים מהמציאות. ציבור עורכי הדין חכם יותר ובטוח שהלשכה והעומד בראשה ימשיכו לעבוד במסירות לטובת ציבור הבוחרים.



גיא-רון עדיין לא הודיע רשמית אם יתמודד לתפקיד פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully