וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מרגי לחילונים: "הביאו עוד ילדים"

נתי טוקר

10.11.2010 / 15:00

השר לשירותי דת הגיב לטענות שהושמעו בכנס שדרות בנוגע לקשר בין עוני לקצב גידול הילודה ואמר: "80% ממשתתפי הדיונים בכנסת דתיים - אני חרד מהמצב. צריך להביא יותר ילדים"

יום לאחר שיועצו של שר האוצר, ד"ר אבי שמחון, קרא בכנס שדרות לחרדים ולערבים לצמצם את הילודה, יוצא השר לשירותי דת יעקב מרגי, בקריאה הפוכה - שהחילוניים יביאו יותר ילדים. "אני נימצא בכנסת ורואה דיונים שבהם 80% מהמשתתפים הם דתיים. בצבא זו כבר מגמה. כיום כולם מדברים על נוסחאות, אז אם נמשיך עם זה נראה בקרוב נתונים רק עם דתיים. אני חרד ממצב כזה. צריך להביא יותר ילדים".

"המגזר החרדי זו עובדה", הוסיף מרגי. "יש כאלה שרוצים להעביר את החרדים לשטח אקס טריטוריאלי, אבל אנחנו חייבים להתמודד עם השאלות הכי כואבות. אי אפשר לעשות את הדברים בכפייה, צריך לתת לזה לחלחל. יש שינויים במגזר החרדי ויש אלפי חרדים באקדמיה שרוצים להשתלב בתעסוקה".

איש ההון סיכון ד"ר שלמה קאליש, התייחס גם הוא לקריאה של שמחון: "האחרון שקרא לצמצם את הילדים היה פרעה. עברנו את פרעה נעבור גם את שמחון. אי אפשר לעשות דברים בכפייה". נאומם של קאליש ושל מרגי נקטעו בקריאות ביניים רבות מצד הקהל, שמחה על דבריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully