וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים על אלווריון: "שולי הרווח כה נמוכים עד כי ספק אם שיפור במכירות יניב רווח"

ואדים סבידרסקי

10.11.2010 / 14:17

בבנק מותירים המלצה על "תשואת חסר" ולא קובעים מחיר יעד עד להתבהרות התמונה



דוד לוינסון, אנליסט מבנק הפועלים מתייחס לדו"חות הרבעוניים של , ספקית פתרונות תקשורת אלחוטית לרשתות מחשבים וגישה אלחוטית לאינטרנט, אשר פורסמו בשבוע הקודם, "שולי הרווח כה נמוכים עד כי ספק אם שיפור במכירות יניב רווח". ההמלצה למניית החברה נותרה על "תשואת חסר" ונמענים מלקבוע הפעם את מחיר יעד עד להתבהרות באשר לרווחיותה ארוכת הטווח של החברה.



בהפועלים מציינים, כי אלווריון עדיין נמצאת בתקופה של אי ודאות גבוהה ומעריכים כי החברה אכן עומדת לעבור לצמיחה במכירות ברבעונים הקרובים - כתוצאה מעלייה במשלוחים ובחוזים הנחתמים. אולם, האנליסטים עדיין סקפטים לגבי רווחיות לבעלי המניות על רקע שחיקה מהותית בשולי הרווח הגולמי.



סימני ההתאוששות בהזמנותיה של אלווריון עדיין לא תורגמו לתוצאות הרבעון השלישי 2010.החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 54 מיליון דולר, ירידה של 7.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו עמדו ההכנסות על 58.4 מיליון דולר. לעומת הרבעון הקודם, בו היו ההכנסות 49 של מיליון דולר, זו עלייה של 10.2%. במקביל, ירדו שולי הרווח הגולמי של החברה ל-31.2% מ-36.1% ברבעון הקודם ומ-47.2% ברבעון המקביל, כאשר הירידה מוסברת בשינוי האסטרטגי של החברה.



כבר באוגוסט, על רקע פירסום דו"חות לרבעון השני, כתבו בהפועלים כי "שולי הרווח הגולמי ירדו לשפל של 36.1% - שיעור שלא נראה בשנים האחרונות כאשר הנהלת החברה אינה צופה שיפור בשיעור הרווח הגולמי עד לכניסת פרויקטים חדשים". באותה תקופה העריכו בבנק, כי שולי הרווח יורדים כתוצאה מתמהיל מכירות של ציוד קצה המיוצר בידי צד שלישי, בשילוב הורדת מחירים על מנת לשמור על רמת הכנסות מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully