וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד רבוע כחול יערוך סמינר ל-6,000 עובדי החברה באילת: "לא נסבסד יותר נסיעות לטורקיה"

עירית רוזנבלום

10.11.2010 / 15:01

יו"ר הוועד: "בשנתיים האחרונות לא מזכירים אצלנו את טורקיה, אלא נותנים פרנסה לעובדים בישראל"



במכרז שקיים ועד עובדי רבוע כחול בראשות היו"ר, אייל אלי, לארגון הסמינר המקצועי השנתי ל-6,000 עובדי החברה באילת, זכתה חברת ארקיע. החברה תדאג לאירוח העובדים ובני או בנות זוגם בבתי המלון פרימה מיוזיק וסנטרל פארק באילת. שווי העסקה מוערך במיליוני שקלים.



לדברי אלי, בקרב חברי ועד העובדים שררה תמימות דעים באשר לבחירת אילת זו השנה השנייה כיעד לקיום הסמינר: "על כולנו מוטלת החובה לעזור לעסקים במדינה".



אלי ציין כי מאז תחילת 2009 ועד רבוע כחול מחרים את טורקיה באופן מוחלט: "לפני כן אנשים נסעו לאן שרצו ואנחנו סבסדנו. בשנתיים האחרונות לא מזכירים אצלנו את טורקיה וגם לא נוסעים לחו"ל, אלא נותנים פרנסה לעובדים כאן", הוא מדגיש. "אנחנו ממלאים 3,000 חדרים באילת בסופי שבוע בחודשי החורף ובמלונות ברמה של 4 כוכבים, לא במלונות פאר, וכך עוזרים להם לעבור את החורף. אם הרוסים באים לנופש בישראל, למה שאנחנו לא נעשה כאן נופש לא יקר? לא נסבסד יותר נסיעות לטורקיה, לא כשאנחנו מארגנים ומחליטים לאן לנסוע".



הוועד מסבסד את סופי השבוע באופן כה ניכר עד שהעובדים, שיוצאים לנופש בימי חמישי עד שבת, כולל הסעה ממרכז הארץ, טיול ג'יפים ושיט במפרץ, משלמים מכיסם 50 שקל בלבד. אלי מציין שהוועד מקבל מחירים טובים והטבות בזכות נפח הפעילות שהוא מספק למלונות וגם לאטרקציות מסביב להן.



מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, הביע הערכה לעמדתם של העובדים לעודד נופש בישראל ולתרום בכך לכלכלת המדינה. מחלקת ארגון הכנסים והאירועים של ארקיע מארגנת מדי שנה, , בין היתר, את הספורטיאדה, הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין וכן סמינרים ארגוניים של הגופים הגדולים במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully