וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מכפילה את התמלוגים למו"ליות המגזינים והעיתונים בקינדל ל-70%

ניו יורק טיימס

10.11.2010 / 16:32

בכך מנסה החברה לעודד את המו"ליות למכור גירסאות דיגיטליות של עיתוניהן במחירים אטרקטיביים יותר



ענקית המכירות באינטרנט אמזון הודיעה השבוע כי תעניק למו"ליות המגזינים והעיתונים שעמן היא משתפת פעולה נתח גדול יותר מההכנסות, שהיא מקבלת מהמכירות באמצעות החנות של קינדל, קורא הספרים הדיגיטלי של החברה.



החל מ-1 בדצמבר, תעלה אמזון את התמלוגים למו"ליות ל-70%. כיום מעניקה אמזון נתח של כ-30% מההכנסות, אם כי התמלוגים משתנים ממו"לית למו"לית. באמצעות העלאת התמלוגים, מנסה אמזון ככל הנראה לעודד את המו"ליות למכור גירסאות דיגיטליות של העיתונים וכתבי העת בחנות של קינדל במחירים אטרקטיביים יותר לצרכנים, ולעמוד בתחרות בשוק קוראי הספרים הדיגיטליים מצד סוני, אפל ובארנס אנד נובל.



לקוחות אשר רוכשים ספרים ומגזינים באמצעות החנות של קינדל לא צריכים לרכוש מכשיר קינדל על מנת שתהיה להם גישה למוצרי החנות. הם יכולים להוריד אפליקציות של קינדל בחינם למכשירים אחרים שברשותם. עם זאת, כדי לרכוש מגזין עם אפשרות לקרוא אותו בכל מקום, חייבים הצרכנים לקנות אותו מאמזון.



כדי להיות זכאיות לתמלוגים בגובה של 70%, המו"ליות חייבות להסכים להציע את כתבי העת שלהן בכל המכשירים והאפליקציות של קינדל, ובכל האזורים הגיאוגרפיים שבהם יש להן זכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully