וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות ללקוחות לאומי קארד ויזה בחו"ל: 50% הנחה בכ-2,500 מסעדות בלונדון

רינה רוזנברג

10.11.2010 / 17:23

ההטבות הן במוקדי בילוי בתחומי תיירות, תרבות וקולינריה בלונדון וניו יורק



נחתם שיתוף פעולה ראשון בין ויזה אירופה לחברת כרטיסי אשראי לאומי קארד, במסגרתו יהנו לקוחות לאומי קארד ויזה מהטבות בבתי עסק ומוקדי בילוי ביעדים פופולריים בלונדון ובניו יורק. ההטבות הן במוקדי בילוי בתחומי תיירות, תרבות וקולינריה. מחברת לאומי קארד נמסר כי ההטבות יעודכנו שלוש פעמים בשנה - בחנוכה, בפסח ובתקופת חגי תשרי.




בין ההטבות שיוענקו בתקופה הקרובה לנוסעים ללונדון ניתן למצוא 10% הנחה על חדר סטנדרטי במלון רדיסון, 25% הנחה על "כרטיס טעימות" (taste card) המקנה 50% הנחה או 1+1 בכ-2,500 מסעדות בלונדון ו-46% אחוזי הנחה ברכישת כרטיס למחזמר ריקוד מושחת. לקוחות שנוסעים לניו יורק יוכלו להנות מ-10% הנחה ל-president hotel, ועד 30% הנחה למחזות זמר ומופעים שונים בעיר.



כדי לקבל את ההטבה מתבקש הלקוח להיכנס לאתר לאומי קארד, להזין 6 ספרות ראשונות של כרטיס האשראי לאישור הזכאות להטבות, ואז להיכנס להטבה הרלוונטית אותה הוא מבקש לממש אותה. את ההטבות יוכלו הלקוחות לקבל בדרכים שונות כמו הדפסת קופון, הקשת קוד באתר הרלוונטי של ההטבה אליו מגיעים דרך אתר לאומי קארד או פשוט לשלם בבית העסק באמצעות כרטיס האשראי של לאומי קארד ויזה.



"הרחבת ההטבות שניתנות למחזיקי לאומי קארד ויזה גם אל מעבר לים היא מהלך פורץ דרך בשוק כרטיסי האשראי בישראל. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ויזה אירופה מאפשר לנו להמשיך לפנק את הלקוחות שלנו בלי גבולות. אנו מקווים להרחיב את שיתוף הפעולה בקרוב גם למדינות נוספות" אומר דני כהן, מנכ"ל לאומי קארד. עודד סלומי, מנהל ויזה אירופה בישראל מוסיף כי "מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ויזה אירופה לחברת כרטיסי אשראי מקומית, המשקף עוד צעד במהלכיה של החברה בישראל. כארגון עולמי, בעתיד, בכוונתנו להמשיך להגדיל ולהרחיב את פועלנו בישראל באמצעות הטמעת הטבות, ערכים ומהלכים נוספים, הן למנפיקי מוצרי ויזה בארץ והן לבעלי הכרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully