וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימטרון מזנקת ב-70% על רקע תוצאות הרבעון השלישי

ניר צליק

10.11.2010 / 17:54

את הרבעון השלישי סיימה החברה עם הכנסות של 8.7 מיליון דולר, עלייה של 20.8% לעומת הרבעון המקביל



רק לפני שנה קיבלה , ספקית פתרונות תיב"מ משולבים לתעשיות התבניות, מבלטים, כרסום וחריטה של חלקי מתכת, אזהרה מפני מחיקה מנאסד"ק על רקע נפילתה של המניה למחיר הנמוך מדולר. מאז, התאוששה המניה, כאשר אמש, בעקבות פרסום הדו"חות לרבעון השלישי, זינקה המניה בכ-70% למחיר של 3 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-27 מיליון דולר, כך שמשקיעי החברה יותר משילשו את כספם בתוך שנה.



את הרבעון השלישי סיימה החברה עם הכנסות של 8.7 מיליון דולר, עלייה של 20.8% לעומת הרבעון המקביל בו היו ההכנסות 7.2 מיליון דולר. החברה עברה לרווח תפעולי של 479 אלף דולר לעומת הפסד תפעולי של 901 אלף דולר ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 320 אלף דולר לעומת הפסד נקי של 731 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-874 אלף דולר או 10 סנטים למניה לעומת הפסד של 575 אלף דולר או 6 סנטים למניה ברבעון המקביל.







דני הרן, מנכ"ל החברה, אמר כי "אנחנו מאוד מרוצים עם תוצאות הרבעון השלישי החזקות. ראינו צמיחה סולידית בתחומים שלנו ובכל קווי המוצרים, במה שדנדמה יותר ויותר כמו התאוששות בשוק שתמשך. באופ מסורתי, הרבעון השלשיי הוא החלש ביותר בכל שנה כתוצאה מחופשות הקיץ הארוכות. שנה זו מייצגת חריגה משמעותית, עם גידול בין רבעון לרבעון בכל הפרמטרים מהרבעון השני. השילוב של גידול מתמשך בהכנסות ושליטה בהוצאות מביא לתואצה של גידול ברווחיות ותזרים מזומנים חזק". עוד הוסיף הרן כי "אינדיקציות ראשוניות מרמזות שהטרנט הזה יימשך גם לרבעון הרבייע, שהוא מסורתית הרבעון החזק ביותר בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully